Dig og World of Warcraft lige nu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Selvfølgelig, men det ødelægger det for alle andre i raidet hvis en spiller smutter afk i 10 min for at spise, whatever - og det gjorde det slet ikke før TBC, ihverfald ikke 40 man encounters, hvilket til tider var rigtig dejligt.
    En stor fejl Blizzard lavede var jo netop at fjerne 40 man encounters, og det har ført til at en masse guilds har måttet ryde gevaldigt op/gået i opløsning.
    Tag nu Karazhan som et eksempel. 10 fra guilden er samlet, det kan på ingen måde måle sig med de 40 mennesker som var samlet før TBC for at raide sammen som en hel guild, ikke bare en enkel håndfuld.


    Det er muligt at det ikke kan måle sig med 40 mennesker, men se det fra en anden vinkel. Alle de små guilds (inklusiv min), havde ingen chance for at samle 40 mennesker. Vi kunne lige nøjagtig få 20 til ZG og AQ dengang, og nu er vi færre. Og stadigvæk har vi mulighed for at prøve Karazhan, da det kun en 10 mands dungeon, og dermed få de epics, som vi ellers var gået glip af.


    Måske træls for de større guilds, men helt sikkert dejligt for de mindre ! :)

  • Imo er TBC helt fint, der er 5 mands, så er der heroic så det er til de bedre lvl 70'ere, så er der 10 mands raid, hvilket fungerer fint, man kan jo bare have flere grupper i guilden evt, vi har 2 kara groups i vores guild, og så 25 mands instance, som jeg syntes er mere intenst, så jeg er godt tilfreds med TBC :D Syntes da også at 5 mands er kedelige nu, men sådan er der jo altid noget der bliver kedeligt :P
    Og 40 mands var fedt, helt sikkert, men der var jo faktisk færre epics hvis man ser på drops kontra hvor mange players der var, savner da også de gamle 40 mands, men blizzard er jo nødt til at finde på noget nyt, og syntes det er federe med 25 mands som det højeste, da selv de mindre guilds nu også kan komme til at køre high end instances :9xo

  • Du har helt ret Rama, men for en som mig som var i en ret så stor guild før TBC er det sku trals.
    En ting jeg dog syntes er super smart ved TBC er tier armor.
    I stedet for at vente flere måneder på at lige din del netop skal droppe, kan du næsten være sikker på at den token du mangler dropper, da der dropper 2 tokens fra 25 man encounters, som er til 3 forskellige class.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Braah, har lige lavet subscribtion igen... Bliver simpelthen nødt til at have noget at koble af på ved siden af studierne.


    hehe :D nej, man kan aldrig stoppe helt med at spille WoW :P

  • Jeg blev lige lvl 70 for nogle dage siden på min hunter.


    Så nu står den sgu bare på PVP! :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg blev lige lvl 70 for nogle dage siden på min hunter.


    Så nu står den sgu bare på PVP! :P


    Bah, PVE ftw! :D