nytårspynt og -"legetøj"

  • hey alle


    ja ved godt det er lidt tidligt, men jeg står og skal bruge det til min rustur... så hvor køber man serpentiner, knaldperler, truthorn, hatte osv...??
    jeg skal repræsenterer nytårsfesten til en af vores fester så jo flere gak og løjer jo bedre :dance:


    håber i kan hjælpe, for jeg ved sgu ikke lige hvor jeg skal gå hen.. nåe ja, det skal være en butik i kbh...

  • Sjove hatte, serpentinere og festpynt kan man få hele året rundt i de fleste supermarkeder. :)


    Men truthorn og knaldperler ved jeg ikke helt - måske hos en hobby-forhandler eller Ærlige Bent?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Sjove hatte, serpentinere og festpynt kan man få hele året rundt i de fleste supermarkeder. :)


    Men truthorn og knaldperler ved jeg ikke helt - måske hos en hobby-forhandler eller Ærlige Bent?


    Ja, har ihvertfald set knaldperler hos hobby/legetøjs forretninger her i byen...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Alt det der gejl som serpentiner, glimmer og glitter og hatte og truthorn og sådan, storshoppede jeg i søstrene grene i sidste uge. Bare for lige at have det. De har også sjove sugerør jo :D