hey ville lige høre om darkfall koster penge om måneden ligsom wow
kommer darkfall til at koste penge om måneden???
-
-
det skal du nok regne med
-
nogen der ved hvad det kommer til at koste???
-
svært at sige, når der ikke engang har været en beta test for guilds derinde
Vil tro det er det normale ca. 100 kr om måneden, bare lige det... I Darkfall vil man virkelig få noget for pengene det bliver et super stort og fedt spil, ingen noobs der har været heldig med gear, der kan tæve en... ALT er skill based
-
Er der overhovedet tegn på at de stadig udvikler det? I så fald har de jo været i gang i jeg ved ikke hvor mange år.
-
De skriver selv updates osv. på deres site, så ja
De er bare ikke for hurtige, tror det var noget med penge mangel eller hvad det nu er
-
Oprindeligt indlæg af guGGe
De skriver selv updates osv. på deres site, så jaDe er bare ikke for hurtige, tror det var noget med penge mangel eller hvad det nu er
Ja det ved jeg godt, de kunne ikke finde en sponsor. Det har sat spillet bagud, og mange påstår at det bliver grafisk underlegent når det endelig udkommer.
-
De har været i gang med Darkfall i hvor lang tid nu.... 4 år?
Og det ser stadig ud som det gjorde for 2 år siden.
Jeg tvivler på om det nogensinde kommer ud -
Det har været i gang i længere tid, men det er jo fordi spillet er så utrolig stort, der er mange ting der skal laves og laves ordenlig skal de jo.. Clan beta skulle vidst snart være klar
-
Oprindeligt indlæg af guGGe
Det har været i gang i længere tid, men det er jo fordi spillet er så utrolig stort, der er mange ting der skal laves og laves ordenlig skal de jo.. Clan beta skulle vidst snart være klarHvor får du den info fra? Jeg har svært ved at tro på det.
-
http://www.darkfallonline.com/
Kig under News i højre side
Nu har jeg jo ikke set det her spil før, men vil da sige det ser nice ud. Glæder mig til det kommer.
-
Vi signede op til clan beta i 2005, så ja det burde de snart være klar med. Men man ved aldrig med de folk - de har lovet beta så mange gange nu, at det er svært at tro på.
Vi troede den kom i 2003, 2004, 2005, 2006, 2007... oh well, den kommer når den kommer.