Ny Gamermus.

  • Hey.


    Sidder og kigger efter "den ultimative gamermus".
    Har lige p.t. en MX518 men vil gerne have en anden.


    Krav: SKAL være med ledning.. !!


    Nogen der kan komme med et forslag hvilken jeg skal købe, helst en der har prøvet musen og ikke "bare" har læst om den.


    Skal bruges til spil (cs:s osv.)


    Kom gerne med forslag og erfaringer.

  • Er der noget galt med MX518, siden du vil have en ny?
    Jeg sidder selv med den samme, og for mig er det den ultimative gamermus.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg bryder mig godt nok ikke om MX518, syntes ikke rigtig at frem og tilbage knapperne sidder helt som de skal syntes også den er lidt sjov at holde på... og til sidst syntes jeg den virker discount agtig.

  • G5 Remake eller hvad den nu hedder er da et godt valg. Har selv den originale G5 og den virker bare.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    G5 Remake eller hvad den nu hedder er da et godt valg. Har selv den originale G5 og den virker bare.


    G5 v2 men ja har også selv G5 som jeg har brugt meget, men kan bedre lige Habu... Men man bliver nødt til at holde musen i hånden før man kan træffe det helt rigtige valg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Er der noget galt med MX518, siden du vil have en ny?
    Jeg sidder selv med den samme, og for mig er det den ultimative gamermus.


    Den er "okay" men så voldsom præcis er den altså heller ikke.

  • Det er meget svært at fortælle dig hvad der ville være et godt køb ;)


    Du skal istedet ud for at se hvad der ligger godt i din hånd og er behagelig at bruge i længere tid.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg har en G5 som har været rigtig god. Desværre er den begyndt at opføre sig lidt underligt. Derfor har jeg lige bestilte en G9. Glæder mig til at modtage den for at se hvordan den ligger i hånden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Det er meget svært at fortælle dig hvad der ville være et godt køb ;)


    Du skal istedet ud for at se hvad der ligger godt i din hånd og er behagelig at bruge i længere tid.


    yes yes, er nu godt klar over at man selv skal se hvordan den ligger i hånden, men det er altid en god ting at høre om andre brugeres erfaringer.


    Står mellem Habu og Copperhead tror.

  • Har selv sværget til Razor mus de sidste år, da de for mig har haft den bedste præcition i games. Har prøvet lige fra en diamondback, copperhead og har nu en deathadder hvilket for mig er klart den bedste mus Razor endnu har lavet.


    Forskellen på deathadder og de to andre er simpelthen måden den ligger i hånden, den har en bedre form og er lidt højere hvilket for mig gør at den ikke får håndleddet til at spænde på efter mange timers spil. Selvom Copperheadden har laser teknologi og kan køre op på 2000 dpi og 1000 hz opdatering, så føler jeg at deathadderen med 3G infarød teknologi og 1800 dpi/1000 hz er en anelse mere præcis. eneste minus jeg kan finde ved musen er at den kun har 2 extra knapper på siden foruden scrollhjulet hvilket nogle spil kan være lige lidt nok, men dette kan klares ved at bruge macroer og en masse tilvending.


    Held og lykke

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Har selv sværget til Razor mus de sidste år, da de for mig har haft den bedste præcition i games. Har prøvet lige fra en diamondback, copperhead og har nu en deathadder hvilket for mig er klart den bedste mus Razor endnu har lavet.


    Forskellen på deathadder og de to andre er simpelthen måden den ligger i hånden, den har en bedre form og er lidt højere hvilket for mig gør at den ikke får håndleddet til at spænde på efter mange timers spil. Selvom Copperheadden har laser teknologi og kan køre op på 2000 dpi og 1000 hz opdatering, så føler jeg at deathadderen med 3G infarød teknologi og 1800 dpi/1000 hz er en anelse mere præcis. eneste minus jeg kan finde ved musen er at den kun har 2 extra knapper på siden foruden scrollhjulet hvilket nogle spil kan være lige lidt nok, men dette kan klares ved at bruge macroer og en masse tilvending.


    Held og lykke


    de hedder nu Razer og, meningen med Deathadder var at den skulle være mere præcis og hurtigere etc.