Hvilken torrent-client er bedst?

  • Hej alle


    Som sagt vil jeg gerne vide hvad i mener er den bedste client til torrent... jeg har selv brugt uTorrent indtil for ganske nylig... læste her men også andre steder at der skulle være spyware/adware i deres produkt og er derfor kommet i tvivl om hvorvidt det er bedst... Lad mig høre jeres mening og begrund den gerne i stedet for bare at smide et torrent-client navn....


    Jens

  • uTorrent. Nemt og lavt forbrug.


    Vi har i øvrigt diskuteret dette emne til døde. Søg på forumet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Utorrent er og bliver det bedste for mit vedkommende!


    Ja, den nye version skal man se bort fra da den er elendig og ja, der er spyware og andet gøgl i den!


    Jeg bruger : 1.6.XX - dejligt nemt, bruger ingen ressourcer osv.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • ja søg før du spørger. uTorrent for the win

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • rolig nu... kan da ikke forvente jeg kender alt der er blevet diskuteret her tidligere... bliver da et kedligt forum hvis man ikke må spørge om noget som andre har spurgt om før... der bliver ikke meget tilbage at diskutere så :)

  • Quote

    Originally posted by jensfr
    rolig nu... kan da ikke forvente jeg kender alt der er blevet diskuteret her tidligere... bliver da et kedligt forum hvis man ikke må spørge om noget som andre har spurgt om før... der bliver ikke meget tilbage at diskutere så :)


    ved ikke med dig, men jeg laver nu altid en søgning inden jeg opretter en tråd.. hvis der er blevet spurt før får man jo svaret med det samme, og behøver ikke venter på at folk ser din nye tråd ;)


    topic: bitlord eller uTorrent. de er begge lige simple. foretrækker selv uTorrent.

  • Kan bare ikke se det sjove i, at skulle skrive det samme svar to gange.


    Der har været afstemninger og længere snakke om dette emne. Det er såmænd for dit eget bedste, at jeg foreslår dig, at søge en gang.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • har skam lige lavet en søgning og ser ikke meget snak omkring netop det med spyware og adware... forøvrigt kan jeg ikke finde den gamle 1.6.1 inde på deres hjemmeside... nogen der ved hvor den er til at finde

  • Quote

    Originally posted by jensfr
    har skam lige lavet en søgning og ser ikke meget snak omkring netop det med spyware og adware... forøvrigt kan jeg ikke finde den gamle 1.6.1 inde på deres hjemmeside... nogen der ved hvor den er til at finde


    er der en grund til at du vil bruge 1.6.1 ? 1.7.2 er den nyeste Stable version
    men her er den et link til uTorrent site med 1.6.1
    http://download.utorrent.com/1.6.1/utorrent.exe

  • Quote

    Originally posted by jensfr
    har skam lige lavet en søgning og ser ikke meget snak omkring netop det med spyware og adware... forøvrigt kan jeg ikke finde den gamle 1.6.1 inde på deres hjemmeside... nogen der ved hvor den er til at finde


    Prøv engang at læs hvad du kalder denne tråd...ja, du nævner spyware og adware. Men det er jo slet ikke det du spørger om.


    :boxed:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless