Jepser gutter
ps3 til 3.300 kr. på qxl.dk
Den kommer på forsiden, navnet på auktionen er ps3 fabriksny eller noget lignende
der er vist en 10 stk. tilbage
mvh Morph
Jepser gutter
ps3 til 3.300 kr. på qxl.dk
Den kommer på forsiden, navnet på auktionen er ps3 fabriksny eller noget lignende
der er vist en 10 stk. tilbage
mvh Morph
lyder sgu mistænkeligt.
25 PS3 ialt til langt under normal pris
Ja du må da gerne vende tilbage når du får den.
Har selv lige set en idag der solgte panasonic hdd optager. hvor mindste pris var 1500kr, og det er en ny model til ca 5000. og dem havde han 6 stk af, plus fladskærms tv. og han havde ingen solgte vare i forvejen.. Også lidt mistænkeligt
forstår godt i er mistænkesomme
fyren her har vist lidt over 200 positive stemmer og har solgt en del ting derinde (nok til at få sådan en smaradting) uden at nogen er blevet snydt.
Men han skriver selv at købsbetingelserne er ifølge købeloven, så hvis han prøver at røvrende mig, kan jeg sender politiet efter ham
btw. grunden til antallet ?
på hans annonce står der Gulddahl Electronics Import....
spørg mig endelig ikke hvorfor han ikke tager noget mere for dem.
jeg krydser bare fingre og håber på det bedste
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Morpheuz1986
fyren her har vist lidt over 200 positive stemmer og har solgt en del ting derinde (nok til at få sådan en smaradting) uden at nogen er blevet snydt.
Men han skriver selv at købsbetingelserne er ifølge købeloven, så hvis han prøver at røvrende mig, kan jeg sender politiet efter ham
Ja kan jeg sgu godt forstå, Jeg havde nok også selv gjort det hvis det ikke var en eu model.
Ville kun bruge den som blu-ray afspiller. Og gider ikke give de priser her hjemme for film.
Ville gerne købe en til 3300 men skal ikke bruge en til noget før om 6-8md når GTA4 kommer.. syns ikk der andre spil der er noget værd for tiden
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Morpheuz1986
Grunden til at han ikke tager mere for dem er at, prisen forhandleren køber dem til er billigere, ved ikke hvor meget, men billigere end hvad de bliver solgt til. Det gør man fordi sælgeren vil gerne tjene penge. For hvis de blev solgt til prisen sælgeren købte dem tjente han ikke end skid. Derfor.
Tjaaeh, eller os er det hælervare.
Er de importeret fra Hong kong måske?
Har en bekendt som importerede en fra Hong Kong og den måtte han slippe 3200 for.
Jeg er nu rimelig skeptisk over for sådan et "supertilbud", på den anden side ved man jo aldrig... det sker jo af og til at der sælges nogle virkeligt billige lækkerier inde på den side.
I det her tilfælde gør det ikke mig noget, for jeg er slet ikke ude efter en PS3.
QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Har en bekendt som importerede en fra Hong Kong og den måtte han slippe 3200 for.
Nej de er EU versionen og 60gb sir han.
QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Er det ikke lidt neder da de kører NTSC format....virker PAL spil i sådan en fætter ?
Jeg tror ikke der bliver solgt hælervarer på QXL så åbentlyst....så have manden jo nok solgt én ad gangen for ikke at tiltrække sig for meget opmærksomhed.....men nogle firmaer køber nogle store partier af bestemte varer.....tabsfører dem så i firmaet og sælger dem billigt for at hive pengene hjem igen....ikke lovligt, men det sker altså....
Selvom jeg ikke tror at jan er fusker, så er det altid en god ide at tænke sig om lige en gang mere når der står "Lagerstatus 15-20 Arbejdsdage", det er lang tid at ha' sine penge ude og hænge.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=512937170
Kan desværre aldrig svarer på gåden, om han fusker eller ej
til trods for at der var 25 blev jeg alligevel overbudt
undskyld mit sprog......
men FUCKING 40 kr. også er jeg lige netop den sidste på 3.300, som ikke får en
damn....
Supertilbud er det nu ikke så en PS3 forleden i KBH til 3999 kr fra ny af....
Hej Venner..
I har vidst for meget tid til at sludre
Det er mig som sælger de ps3'er inde på qxl..
Der er ingen snyd med i det salg. Vi er et registreret firma..
Vi får dem billigt fordi vi impotere dem, og ja de er billige, havde håbet at tjene noget mere på dem
Men det gårt nok.. Skulle der være nogen der var interesseret så giv mig en pm..
VI handler med llt eletronik som lcd, tlf'er osv
Mvh cellophane / Rasmus
QuoteDisplay MoreOriginally posted by cellophane
Hej Venner..
I har vidst for meget tid til at sludre
Det er mig som sælger de ps3'er inde på qxl..
Der er ingen snyd med i det salg. Vi er et registreret firma..
Vi får dem billigt fordi vi impotere dem, og ja de er billige, havde håbet at tjene noget mere på dem
Men det gårt nok.. Skulle der være nogen der var interesseret så giv mig en pm..
VI handler med llt eletronik som lcd, tlf'er osv
Mvh cellophane / Rasmus
hej. Er det kun eu modellen du kan skaffe? Eller kan du ikke skaffe flere nu?
Jeg kan skaffe allesammen men pm mig istedet...