Newz.dk's nye design.

  • Jer der bruger newz.dk har nok opdaget at de har fået nyt udseende..


    Det er der rigtigt mange der ikke kan lide..
    Så derfor har et par gutter derinde fra lavet lidt kodning så man kan
    få det lavet lidt om..


    Jeg har selv taget de bedste stumper, og lavet et layout jeg selv kan li..
    For jeg kunne ikke selv li den hvide baggrund..
    Synes også den venstre menu fyldte alt for meget..


    Så ville da lige dele koden med jer..


    Hvis i kan li' det kan i jo bare bruge det..
    Det ser sådan her ud:
    http://peecee.dk/uploads/0807/newz.dk.png


    Jeg bruger FireFox til det, og addon'et Stylish:
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2108


    Inde i det plugin laver i en ny der hedder newz.dk


    Og indsætter denne kode..:



    Derefter trykker man ok.. Så brokker den sig godt nok lidt..
    Kan være fordi noget af koden er designet til Opera browseren.. (Er lidt n00b til det kodning)
    Men vælg bare "Use the code as it is"..


    For det virker her..

  • Synes det ser glimrende ud nu. Kan godt lide letheden i designet. Kunne måske nævne nogle småting, men overordnet er det godt nok langt bedre end det gamle. Og det meste brok munder nu nok også ud i, at de fleste bare var vant til det gamle.


    Læste godt noget af al den brok, men de fleste kunne sikkert næppe gøre det bedre selv.


    Som jeg ser det, så er det såmænd bare de forskellige !important, der gør trikket, fordi browsere som Firefox og Opera tager disse. Altså, dem med !important bliver prioriteret højest og overskriver derfor de tilsvarende uden !important.


    Hvis det gav nogen mening ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Synes det ser glimrende ud nu. Kan godt lide letheden i designet. Kunne måske nævne nogle småting, men overordnet er det godt nok langt bedre end det gamle. Og det meste brok munder nu nok også ud i, at de fleste bare var vant til det gamle.


    Læste godt noget af al den brok, men de fleste kunne sikkert næppe gøre det bedre selv.


    Jeg kan også godt lide det nye design, men om aftenen og natten er den hvide baggrund virkelig noget der piner øjnene. Kommer man ned i bunden af en tråd så er det helt umuligt at holde fokus.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg kan også godt lide det nye design, men om aftenen og natten er den hvide baggrund virkelig noget der piner øjnene. Kommer man ned i bunden af en tråd så er det helt umuligt at holde fokus.


    Hehe, så må man tænde lidt lys :T

  • Hehe, jeg sidder også om aftenen kun med skærmen tændt (min 40")..


    Og der er det helt hvidere end hvide lys dælme for lyst..


    Så derfor fik jeg lavet den om..


    Det var dælme rart..


    Regner med at prøve at fixe et blåt layout igen...
    Som det gode gamle klassiske look var..

  • Egentlig burde de lave det sådan, at brugerne til en vis grad selv kunne bestemme. Eller havde nogle valg. Nogle kan lide et blåt, andre det forrige og nogle det nye.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Egentlig burde de lave det sådan, at brugerne til en vis grad selv kunne bestemme. Eller havde nogle valg. Nogle kan lide et blåt, andre det forrige og nogle det nye.


    Det har de jo netop haft, men de arrogante udmeldinger der er kommet fra dele af crewet ser det ud til folk selv skal lave det hvis de vil have det.


    Så må bare nøjes med at besøge Newz.dk når det er lyst udenfor :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det har de jo netop haft, men de arrogante udmeldinger der er kommet fra dele af crewet ser det ud til folk selv skal lave det hvis de vil have det.


    Så må bare nøjes med at besøge Newz.dk når det er lyst udenfor :))


    Okay, det var jeg dog ikke klar over.