Ey.. var ved at reinstallere windows XP pro og det går også fint, indtil at jeg efter at have trykket enter og valgt at installere en ny version af windows ser computeren bede mig om en servicepack 2 cd.. WFT?
Edit: (skulle have ligget i software srry :$)

Beder om servicepack 2 disk ved reinstallation af windows
-
-
Hvis du installerer fra Windows af eller kan, så kan du jo hente alle de nødvendige opdateringer, inden du installerer det.
Hvis ikke, må du bare have fat i en SP2 skive.. Kan fås hos M$, ellers siger du bare til så sender jeg den originale SP2 skive jeg har liggende (også fra M$), det skal ikke koste dig noget.
-
Flyttet
-
Nu har jeg sat harddsiken i en anden comp. og slettet alt hvad der kan slettes manuelt, og alligevel giver computeren mig denne advarsel når jeg prøver at formatere.
[Blocked Image: http://img65.imageshack.us/img65/4551/unavngivetkm2.th.jpg] -
Originally posted by Spyro
Hvis du installerer fra Windows af eller kan, så kan du jo hente alle de nødvendige opdateringer, inden du installerer det.Hvis ikke, må du bare have fat i en SP2 skive.. Kan fås hos M$, ellers siger du bare til så sender jeg den originale SP2 skive jeg har liggende (også fra M$), det skal ikke koste dig noget.
Det sjove er at installations cd'en allerede indeholder SP 2. Hvis jeg skal downloade SP 2 og brænde det til en cd. Hvordan skal det så gøres? jeg mener, jeg kan vel ikke brænde .exe filen ned