Hvad køre ikke under windows vista 64 bit ?

• Ja som sagt ville jeg da gerne høre hvad folken ikke har fundet af programmer og spil som ikke ville køre under vista 64 bit

nu tænker jeg spz på

nero
    cdclone
    adobe
    power dvd
    og de lidt midre programmer som canons printer driver pakker med cd print programmet og så vidre

• Canon har lavet drivere til vista 64bit, der var også label print og alle de andre der ligger på skiven der følger med.
    og nero 7 virker også, Desværre ikke nero 6 som jeg bedre kan lide end 7..
    De andre programmer ved jeg ikke lige om virker på.

Edit: Er det adobe reader 8 du tænker på? For det virker også

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Rettet en gang, sidst af Susperia ().

Originally posted by Susperia
    Canon har lavet drivere til vista 64bit, der var også label print og alle de andre der ligger på skiven der følger med.
    og nero 7 virker også, Desværre ikke nero 6 som jeg bedre kan lide end 7..
    De andre programmer ved jeg ikke lige om virker på.

Edit: Er det adobe reader 8 du tænker på? For det virker også

ja det var dte som jeg tænkte på :-) for mig ser det da ikke ud til der er mange programmer eller spil som ikke ville køre... slet ikke nogen som har støt på nogen som ikke ville køre under 64 bit ?

• Mit g15 tastatur virkede ikke, Men der kommer jo sikkert en driver snart, hvis der ikke er det.
    Og så var det noget med jeg ikke kunne bruge everest ordentligt. men ellers var der ikke de store problmer her.
    Jeg var selv lidt overrasket over hvor meget der virkede.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

• De eneste programmer som jeg er stødt på, og som jeg ikke lige kan få til at virke er:

Coretemp
    AtiTool

Ellers virker resten af de ting jeg bruger super fint :)

Mvh Stubkier