E6850 = 1843.-

Originally posted by Svan
    Jo men den eneste forskel jeg har kunne finde på extreme og formula er at formula kører med DDR2 hvilket jeg lidt ser som en fordel da jeg har nogle OCZ Titanium Alpha som ikke bliver brugt til noget da de spasser ud på mit eVGA 680i SLI, ved ikke hvorfor men det gør de :crazyeyes:

Underligt noget.. NVIDIA er bare ekstremt bitchy omkring ram.. :crazyeyes:

Originally posted by Spyro

Kunne være lækkert ja.. :)

Men til prisen, nej.

Du er da også så kedelige :D

Det er da bare et par mdr. med havregrød så er den ved at være der... :D

Btw Flindt_Dk hvis du betaler er det i orden :D

• Haha.. :P Godt man er ovre det stadie! ;) Jeg får jo lærelinge løn. :evil:

Ja, men nu er vi jo på vej til HHX, ikke fordi de er bedre tvært imod :crazyeyes:

Haha.. Så har du da i det mindste en fremtid [baseret på papir] i vente! :9xo

Haha.. Så har du da i det mindste en fremtid [baseret på papir] i vente! :9xo

Skulle da gerne ende som Cand merc eller noget andet inden for økonomi :D :crazyeyes:

Men Spyro hvilket mobo er du har, er det ikke MSI Platinium ?? Og hvordan ser det evt. ud bagpå med hensyn til montering af min Swiftech blok, har hørt frygtlige fortællinger om at nogle mobo's ikke vil ha at man montere andre køleblokke med bagplade... Da deres chipsæt køling er placeret der :crazyeyes:

Skulle da gerne ende som Cand merc eller noget andet inden for økonomi :D :crazyeyes:

Men Spyro hvilket mobo er du har, er det ikke MSI Platinium ?? Og hvordan ser det evt. ud bagpå med hensyn til montering af min Swiftech blok, har hørt frygtlige fortællinger om at nogle mobo's ikke vil ha at man montere andre køleblokke med bagplade... Da deres chipsæt køling er placeret der :crazyeyes:

Det er også en masse med papir-skubberi.. :P

MSI P35 Platinum, ja. :)

Der er 100% tomt bagpå. Har lige monteret mit vandkøling i kabinettet, afmålt og klippet slanger.

Monteringen af mit Apogee GT var piece of cake. Der sidder ingen komponenter etc der skulle forhindre en backplate. :9xo

• Nice for kan jo se at det ikke koster mere end små 1300 kr. og da jeg gerne ville have et nyt mobo hvis jeg købte en E6850 eller andet så kunne det være en oplagt mulighed... overvejer om jeg skal tage min gamle LS i brug igen eller jeg skal holde mig til GTX blokken.

Har du prøvet at OC endnu, med hensyn til maks. FSB... Kan huske jeg har læst en test hvor alle P35 boards i testen ramte 490... hvilket da vil være udemærket med x9 multi... :D

Nice for kan jo se at det ikke koster mere end små 1300 kr. og da jeg gerne ville have et nyt mobo hvis jeg købte en E6850 eller andet så kunne det være en oplagt mulighed... overvejer om jeg skal tage min gamle LS i brug igen eller jeg skal holde mig til GTX blokken.

Har du prøvet at OC endnu, med hensyn til maks. FSB... Kan huske jeg har læst en test hvor alle P35 boards i testen ramte 490... hvilket da vil være udemærket med x9 multi... :D

Hehe.. :P

Nej har desværre ikke OC særlig meget på det endnu. Kun til 3.3 GHz, mere ville [stock]køleren desværre ikke.

Så vil se, så snart jeg får mit 8800 tilbage.. Så skal der købes RAM og så skal jeg sgu OC! :clap:

[Blocked Image: http://img341.imageshack.us/img341/2176/img09551cr1.th.jpg] [Blocked Image: http://img402.imageshack.us/img402/2715/img09561bz0.th.jpg]

Btw hvor godt holder den der rutsjebane varmen nede?? :D

Ekstremt godt!! :baby:

Jeg har aldrig i mit liv, oplevet en så kold chipsæt køler!!

Kabinettet er godt nok rigtig godt gennemluftet, men alligevel..! ;)

• Synd man ikke kan få en udvidelses-køler-pakke til mit Striker.. Den chipset køler er sgu ikke noget at råbe hurra for. Den bliver ganske rigtig varm, meeeen, chipset bliver snildt over 56 grader.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Når du får det op og kører kan du så smide nogle temps. på chipset...

Btw hvilket kabinet er det du bruger...

Jeg har aldrig i mit liv, oplevet en så kold chipsæt køler!!

tror du overhoved det virker så :$

det jo ikke meningen at køleren skal være kold men chipsetted

Originally posted by DonRon

Nu er det at chipsetkøleren bliver varm sammen med NB ;)

Kan sige min NB køler bliver satans varm

Originally posted by urbananen
    Synd man ikke kan få en udvidelses-køler-pakke til mit Striker.. Den chipset køler er sgu ikke noget at råbe hurra for. Den bliver ganske rigtig varm, meeeen, chipset bliver snildt over 56 grader.

Hehe. :P

Så skal du da have den skiftet ud? F.eks. Med en Noctua chipsæt køler etc. ThermalRight har dog også lavet nogle gode og store nogen! Coolerkit har stort udvalg, hvis det er. :9xo

Når du får det op og kører kan du så smide nogle temps. på chipset...

Btw hvilket kabinet er det du bruger...

Ja det kan du tro. :)

Jeg bruger et Gigabyte 3D Aurora i sølv. ;)

Originally posted by DonRon

:))

Mener jeg lurede i BIOS, at chipsæt lå på 30 grader.. Så den virker altså.

Desuden, hvis køleren er varm koger chippen jo. Men køleren er kold, så køler den jo chippen. :$