God kvalitets Gaming PC sælges!

  • Hey all.


    Jeg har tænkt mig at sælge min elskede gaming comp til fordel for køb af en bærbar til skolebrug.
    Den er mere stille end de vandkølingssæt jeg har prøvet, pga radiatorerne larmer!


    Den er selvbygget af disse dele for ca. et halvt år siden:


    - E6600 CPU
    - Pre-Overclocked (!) Gainward 8800 GTS 640 mb
    - Corsair 520W MODULÆR PSU, sæt kun de stik til du bruger!
    - Gigabyte 3d Aurora kabinet, ALUMINIUM, stortset intet plastic
    - MSI p965 platinum bundkort
    - Samsung DVD drev SATA (ikke IDE!!!)
    - Samsung DVD Brænder, også SATA
    - Maxtor diamonmax 10 200GB
    - Coolermaster hyper tx cpu cooler
    - Ocz platinum 2GB ram, low latency


    Der er rigeligt med gods i denne maskine, men den kan overclockes til langt større ydelser, dog har jeg aldrig prøvet det på denne maskine, da den altid har været hurtig nok for mig.


    Org. Emballage haves til alle ting, samt papirer/garanti.


    Jeg er desværre ikke interesseret i at bytte, da jeg har forelsket mig i en bærbar som jeg køber hvis jeg får solgt denne comp.


    Billeder sendes/vises gerne! bare spørg.


    Bud på denne herlige maskine...

  • Du skal lige opgive alder på div ting - Det plejer at være en fordel :)


    Yderligere - Hvad hastighed kører de ram med? PC6400 eller?


    Sælger du samlet eller i dele? :)

  • Hmm, bærbar combuter til skolebrug? hvad med et evt. byt med min?


    Den er genial til det formål, skolebrug.. hvis du vil slippe for at rende rundt med 6-7 mapper med noter til hvert fag..


    link til min tråd


    edit, så ikke de sidste linjer med ikke at bytte.. øv, men tænk over det..


    //Out - EcoPa

    Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

    Rettet en gang, sidst af EcoPa ().


  • Quote

    Originally posted by 170890EG Jeg er desværre ikke interesseret i at bytte, da jeg har forelsket mig i en bærbar som jeg køber hvis jeg får solgt denne comp.

    Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

  • Jeg vil gerne byde 350 pp for din Corsair PSU. Jeg vil meget gerne handle hurtigt hvis det kan lade sig gøre! Jeg skal nemlig 14 dage på ferie fra i morgen middag/eftermiddag... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Hej alle igen, og sikke en masse kommentarer!


    Jeg er desværre ikke interesseret i at sælge i dele, med mindre jeg kan få solgt alle dele på stortset samme tid, men det kan nok ikke lade sig gøre. Har ikke brug for dele, når jeg skal købe en bærbar.


    Som jeg sagde, er jeg desværre ikke interesseret i at bytte, da jeg allerede (for lang tid siden) har bestemt at købe min fars bærbar, da han skal have en ny.


    Pc'en er samlet for omkring 6-7 måneder siden, så alt er relativt nyt!


    JEG GLEMTE AT SKRIVE at der også følger 5 UV katoderør med, samt nogle uv reaktive IDE kabler, mm.


    Rammene er pc6400, og kører pt 800Mhz, men de har et overclockings-potentiale der er langt større.



    Billeder kan ses her:
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50547404


    Tak for dit bud mads_spazz, men jeg havde regnet med mere, så desværre nej tak.

  • Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • KreaTive:


    Det er fint at sammenligne det på den måde du har gjort, når man bare gør det ordenligt :P


    Grafikkortet du linker til er IKKE det samme som mit.
    Mit er den såkaldte "GOLDEN SAMPLE" version, dvs at kortet er clocket fra producenten til at køre højere frekvenser som standard. Der er sågar forskel i designet.
    Se her: http://www.gainward.com/en/product/product_detail_e8293.html


    Mit kort kan åbenbart ikke købes i DK mere i 640 mb versionen, men det kostede ca. 3800 kr. da jeg købte det for nyt af.


    Der følger også UV-katode lys + uv reaktive kabler med for i hvert fald 350 kr.


    SÅ prisen er nærmere 10500-11000...

  • hvis jeg får solgt min comp en af dagene vil jeg gerne smide 5000 uden kabinettet, lige sådan en comp jeg står og mangler :)


    Hvor i landet befinder den sig?

  • Hej.


    Pc'en står i Kgs. Lyngby i Storkøbenhavns området.


    Men jeg har allerede fået et bud på 7500 kr. køber kan bare først købe den 1 aug, så det kan være jeg sælger inden da jeg står om mangler pengene.


    Men hvis der ikke er nogle høje bud venter jeg gerne til 1 august. :P

  • Quote

    Originally posted by Chres
    hvis jeg får solgt min comp en af dagene vil jeg gerne smide 5000 uden kabinettet, lige sådan en comp jeg står og mangler :)


    Hvor i landet befinder den sig?


    5000kr er du stiv ? :crazyeyes: