vi er nogle drenge der skal gamble generals men når vi er igang efter 20 sec så sker der dette hvad er det vi gør fårkert
http://img201.imageshack.us/img201/1420/unavngivet1ar1.jpg
HASTER!!! C&C Genarals problem
-
-
Prøv at google problemet der kommer en hel del hits
-
ja men hvad skal man søge under
-
prøv dig frem, f.eks. C&C multiplayer mismatch, C&C mismatch lan, bare fortsæt ind til der popper noget brugbart frem.
@offtopic: hvilken cheat er det du har brugt for at få så latterligt mange penge? -
Originally posted by Jacorik
prøv dig frem, f.eks. C&C multiplayer mismatch, C&C mismatch lan, bare fortsæt ind til der popper noget brugbart frem.
@offtopic: hvilken cheat er det du har brugt for at få så latterligt mange penge?Det er nemt at fixe de penge...
Btw har selv oplevet det, jeg mener jeg reinstallrede spillet, noget alle skal gøre, kan ikke sige om det virker, men hvis i ikke har fået det til at virke så kunne det være en mulighed...
btw er der nogen som har en firewall som blokere?
-
snyd kan det vel skyldes og hvis man bruger en ulovlig kopi.
-
Hvis I ikke har fået løst problemet så prøv evt at tjekke versionerne på de enkelte udgaver. Jeg oplevede det samme, og løste det ved at opgradere alle udgaverne til den nyeste version.
Ac
-
Originally posted by gmtgmt
vi er nogle drenge der skal gamble generals men når vi er igang efter 20 sec så sker der dette hvad er det vi gør fårkert
http://img201.imageshack.us/img201/1420/unavngivet1ar1.jpgJa I skal vidst ud at købe org. spillet alle sammen
/Avartar
EDIT: hvis det var ver. konflikt, ville de ikke kunne se hinanden under game creation.
-
Originally posted by Avartar
Ja I skal vidst ud at købe org. spillet alle sammen
/Avartar
EDIT: hvis det var ver. konflikt, ville de ikke kunne se hinanden under game creation.
Jeg har prøvet det samme og det var med 100% lovlige og ægte produkter...
Men som bliver nævnt kunne det skyldes at i har pillet lidt i det og givet jer selv flere penge...
-
og det er orginale cd'er kopier og cracks kan ikke køre uden det crasher
det er en trainer der køre til alle de pengeoki når vi spiller 2 players ham mod mig så virker det
men når vi spiller med bots/cpu så virker det ikke
vi køre begge med vertion 1.0og vi køre med hvoren egen pakke hver med egen cd key ikke fra en key-generator
-
kunne måske forestille mig at det kunne have noget med jeres netværk at gøre. evt at i havde en af computerne som havde en ustabil linje som fx trådløst netværk.
eller at den dropper for mange pakker på et kablet netværk -
Ved ikke om det blev løst. Men gå ind og ændre din ip til 100.100.100.1 og den næste hedder så .2 osv.