Grafik kort

  • Men


    Skal du have nye drev (DVD/CD-ROM?)
    Skal du have nye Harddiske?
    Skal du have nyt kabinet?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Mange tak til jer begge 2, de lyder umiddelbart begge som rigtig fede computere. Jeg vil lige spørge: er det ligegyldigt hvilket kabinet man bruger? fordi har jo et i forvejen, samme spørgsmål til DVD drevet.


    Og er i sikre på jeg selv kan samle den computer selv? Jeg vil virkelig nødig stå der med dele for 7,5k og så ødelægge dem fordi jeg forbinder dem forkert

    Den ypperste mening med livet er at udrydde mentaliten der lægger grund for følgende sætning:
    "Så god kunne jeg også have været blevet, hvis min lærer bare havde givet mig nogle hårdere opgaver"


    Q.E.D
    BR

  • vis du ikk er sikker på hvordan man samler en pc så er det nok en god ide at få en der kan til at gøre det.


    men med angående kabinet så kan man jo altid få noget der er bedre og større og med bedre airflow.
    sider selv med et relativ billig kabinet. men det her et rigtig godt airflow og er faktisk er rigtig god kvalitet i forhold til priser og der er masser af plads

  • Quote

    Originally posted by Hellwrath
    Mange tak til jer begge 2, de lyder umiddelbart begge som rigtig fede computere. Jeg vil lige spørge: er det ligegyldigt hvilket kabinet man bruger? fordi har jo et i forvejen, samme spørgsmål til DVD drevet.


    Og er i sikre på jeg selv kan samle den computer selv? Jeg vil virkelig nødig stå der med dele for 7,5k og så ødelægge dem fordi jeg forbinder dem forkert


    Der findes mange guides rundt omkring til at vise hvordan du gør. (tror der er en på tweakup)
    Du kan jo skille din gamle ad og samle den igen. Det er da god øvelse. DVD passer i den nye også ;) Kabinet burde også. Men det er jo altid dejligt med et nyt.


    EDIT: Kunne ikke lige finde en på tweakup. Men hvis du har en god ven så få ham til det :)?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Quote

    Originally posted by KreaTive


    Der findes mange guides rundt omkring til at vise hvordan du gør. (tror der er en på tweakup)
    Du kan jo skille din gamle ad og samle den igen. Det er da god øvelse. DVD passer i den nye også ;) Kabinet burde også. Men det er jo altid dejligt med et nyt.


    EDIT: Kunne ikke lige finde en på tweakup. Men hvis du har en god ven så få ham til det :)?


    Hvis det er, kan han måske finde ''PC Planet'' og det skal være nummer 3 (fra marts) 2007. Der står hvordan man samler en computer, faktisk en rigtig god guide.


    Overskriften på bladet lyder: Byg en suveræn Vista PC for under 5000kr.
    Lidt stiv overskrift, men det er altid nemmere at finde et blad, når man har det at gå efter.
    Du kan jo evt. gå ned til dit bibliotek, og spørge om de har det, eller også om de kan skaffe det hjem!