Indlæg af Hellwrath

    Hej! Jeg har et lydkort i min computer, og aner virkelig ikke hvilken driver jeg skal installere til den da jeg ikke ved hvilket lydkort det er, er der nogle der ved hvordan jeg finder ud af det? :) Mvh Mads

    Så, gratis programmer kan faktisk være lige så gode som programmer man betaler op til 500 kroner for? Hvordan kan det dog være?

    Hey! jeg har lige købt mig min nye computer med Windows vista premium. Er der nogle der kan tilråde mig hvilket antivirus jeg burde købe?

    Mange tak til jer begge 2, de lyder umiddelbart begge som rigtig fede computere. Jeg vil lige spørge: er det ligegyldigt hvilket kabinet man bruger? fordi har jo et i forvejen, samme spørgsmål til DVD drevet.


    Og er i sikre på jeg selv kan samle den computer selv? Jeg vil virkelig nødig stå der med dele for 7,5k og så ødelægge dem fordi jeg forbinder dem forkert

    Det gik stærkt! Lækkert!


    Et par spørgsmål: 2,4 GHZ, min gamle er på 2,7... Men den er måske stadig meget bedre fordi den er duo eller hvordan?


    Hvis jeg nu er for dum til at samle den, hvor kan man så hyre en til at gøre det?

    Jeg aner ikke hvad forskellen er, hvis ikke der er den store forskel på min spille oplevelse så tager jeg den billigeste. AMD er helt fint, og vist også lidt billigere. Eller det ved jeg ikke, vil oplevelsen være anderledes hvis det er AMD?

    nå for den. Jamen jeg må se mig slået, jeg kan ikke sortere de dårlige fra de gode ting... Kunne du evt give mig et forslag på noget der kan tage de nyeste spil flydende? evt til en 7000 kroner

    Jeg står også med et tilbud for følgende computer:


    Pris: 5000
    Intel Core 2 Duo Processor E 4300 1,8 Ghz 2mb l2 cache 800 MHZ FSB
    Vista
    Nvidia Geforce 8400 GS grafikkort
    2GB Ram
    320 GB harddisk


    Processoren er jo direkte elendig, medmindre at duo processor betyder den er på 2*1,8 ghz=3,6 ghz (er det rigtigt?)


    Så kunne jeg evt. pille processoren ud og købe en seperat der er hurtigere som jeg kan plugge ind? eller?

    Det ser rigtig lækkert ud!


    Jeg har et par spørgsmål stadig: Hvad betyder det at Gforcen er en "begrænset version"


    Og tror du Grafikkortet kan løse mine problemer? eller kan det være processoren også er for langsom?

    Hej gutter!


    Jeg har et grafik kort: ASUS Radeon 9600 SE, ved ikke hvor mange MB, hvor kan jeg læse de henne?


    Jeg vil gerne vide om det er for gammelt til nye spil, for eksempel har jeg svært ved at køre Neverwinter Nights 2, jeg har 2,7GHZ pentium IV og 1024 MB ram.


    Hvis det er tilfældet: Kan jeg godt bare købe et bedre grafik kort og erstatte det med det gamle, hvis ja: hvilket grafik kort foreslår i?


    på forhånd mange tak

    Uden skærm har allerede en computer, den er bare omkring de 5-6 år gammel så den holder ikke rigtig mere.


    2-4 GB? okay. har kun 1 GB. har erfaret at mange nye computer spil ikke vil virke ordenligt f.eks NWN 2. Det nok derfor så :)

    Heya!


    Her er min situation.


    Jeg skal have købt mig en ny computer hovedsageligt til gaming af krævende spil.


    Men jeg må sige at jeg er ny i faget. Jeg har aldrig prøvet at samle en computer, og jeg ved ikke hvilke mærker og hvilke priser jeg skal gå efter.


    Er der nogle der evt. kunne give mig et par råd, måske et eksempler på en god gamer hardware list.
    Budgettet kan godt være op imod de 10 kilo.


    F.eks kunne jeg godt tænke mig at vide hvor meget ram det er anbefalet af have.


    På forhånd mange tak.