Philip Hilm på Final Table

  • Hej


    Kan godt være jeg er den eneste der har fulgt med i det, men for første gang nogensinde har en dansker nået final tabel til Main Eventet ved WSOP aka. "verdensmesterskaberne" i poker.


    Philip Hilm har efter 6 dage, og 6500 spillere, opnået chiplead til Final Table på tirsdag.
    Det er en hel vild bedrift, og håber virkelig han kan gå hele vejen :clap:


    Andre der er interreseret i poker, og som har fulgt lidt med i danskernes vej?
    Bl.a. på http://www.acemag.dk/live/

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Er der slet ingen tweakere derude der følger med i Poker, eller for den skyld Main Eventen ?? :D


    Det er så nice at Philip Hilm er røget på det Final table.. Nok den største bedrift inden for dansk poker.. Håber og tror også at han nupper den helt hjem, selvom der er langt endnu..


    Go Philip Go.. :D


    /natch

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Heh, det var ikke længe han holdt..
    Røg ud som den første..


    Han fik dog lidt over 3 mio kr. for det.


    Ja, pisse ærgeligt.. Han lavede et modigt move ellers, men what can you do..


    Tror de 3 millioner betyder meget lidt for ham, han gik efter sejren

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by Krillen


    Ja, pisse ærgeligt.. Han lavede et modigt move ellers, men what can you do..


    Tror de 3 millioner betyder meget lidt for ham, han gik efter sejren


    Man går vel altid efter sejren. Det med at man er glad for bare at være med er noget fis.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg mener nu stadig at Gus Hansen er Verdens bedste poker spiller (Texas Hold'em).
    Han spiller så godt efter min mening.
    Men det var skam også rigtig godt gået af Philip Hilm! Det mp vi gi' ham.

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Jeg mener nu stadig at Gus Hansen er Verdens bedste poker spiller (Texas Hold'em).
    Han spiller så godt efter min mening.
    Men det var skam også rigtig godt gået af Philip Hilm! Det mp vi gi' ham.


    Du skal se ham på fulltiltpoker.com når han spiller omaha.. Han laver 1 mil kroner på 10 min.

  • og så drysser han den væk ca. lige så hurtigt, der er så sindssyg varians i omaha, men uden tvivl han har været running hot den sidste 1½ måned, hvilket han også var i main event....


    men verdens bedste texas no limit, det ville jeg nu godt sætte spørgsmålstegn ved, synes der er mange der er bedre end gus.


    såsom:


    Phil Ivey (som alle andre også siger)
    Daniel negreanu
    Patrick Antonius (især hvis vi snakker net-poker)
    har også SBRugby (netpoker igen, samt high stakes) er også rigtig overbevisende han er også kendt som Brian Townsend mener jeg det er

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Jeg mener nu stadig at Gus Hansen er Verdens bedste poker spiller (Texas Hold'em).
    Han spiller så godt efter min mening.
    Men det var skam også rigtig godt gået af Philip Hilm! Det mp vi gi' ham.


    Der er ingen tvivl om at han er rigtig god. Jeg kender en der har spillet mod ham i "gamle" dage til en turnering (inden han blev et kendt ansigt) i Danmark, og han siger at Gustavs tankemåde er helt anderledes end alle andre han har prøvet at spille imod.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().