Bush Demens?

• Jeg er nok ikke den eneste der synes at USA´s præsident er lidt mat i koderne engang imellem. Jeg mener han er ikke ligefrem kendt for de mest skarpe kommentarer, og at være hurtig i replikken.

Men jeg har fundet et videoklip hvor de sammenligner hans evner til at "tale for hans sag" for 10 år siden og så nu. Og jeg synes det er nærmest rystende så stor en forskel der er.

Bedøm selv: KLIK

Tror i han er ved at være syg den gamle?

• Tjaaa... Som man siger: Alderen indhenter jo os alle. ;)

Ej - i virkeligheden tager jeg nu den her slags journalistik med et gran salt - man kan altid finde gode og dårlige taler frem hos folk - og især kendte folk.

De kunne også have valgt at vise dette klip: http://youtube.com/watch?v=vIYIOSgPP9c :))

Men når man leverer SÅ mange taler som Bush gør, så må der være nogen gange hvor det går "mindre" godt :D - sådan er det jo faktisk for alle, for der er 117 ting der spiller ind på om en tale bliver udført godt eller dårligt.

• Jeg vil også sige at alle kan ha´en dårlig dag, men jeg synes bare at Bush har vulgært mange af dem.

jeg mener det er stort set umuligt at finde en nyere tale af manden i et tempo der bare tilnærmelsvis ligner det for 10 år siden, han er imo aldrig fremme i skoene mere....

Originally posted by OC-Dog
    Jeg vil også sige at alle kan ha´en dårlig dag, men jeg synes bare at Bush har vulgært mange af dem.

jeg mener det er stort set umuligt at finde en nyere tale af manden i et tempo der bare tilnærmelsvis ligner det for 10 år siden, han er imo aldrig fremme i skoene mere....

Tjaaa, jeg har ikke fulgt hans taler inden han blev præsident, så jeg skal ikke kunne sige det.

Men det ville helt klart være rart hvis han snart bliver udskiftet og der kom nye boller på suppen. :)

• Tror ikke han er senil, men han har drukket meget alkohol førhen, som nok har skadet hans hjerne.

Er ret sikker på, at han har været alkoholiker. Senil lyder da lidt usansynligt.. er han.. 59-60? Det plejer da først at komme senere?

Flere års stress som præsident tror jeg også kan gøre en helt konfus?

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet 2 gange, sidst af chili ().

Originally posted by -Sandman-
    Alkoholiker og narkoman...

Også narkoman? :boxed:

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Hehe :)) Nu vi er ved emnet George W Bush, fandt jeg lige noget lidt sjovt på en side:

Skilte fra fredsdemonstration i Washington:
    - How did our oil get under their sand?
    - Smart weapons, Dumb president
    - Don't Arm a Son of a Bush
    - Don't do it, George, Dad will still love you
    - The last time we listened to a Bush, we wandered in the desert for 40 years.

Originally posted by chili
    Tror ikke han er senil, men han har drukket meget alkohol førhen, som nok har skadet hans hjerne.

Er ret sikker på, at han har været alkoholiker. Senil lyder da lidt usansynligt.. er han.. 59-60? Det plejer da først at komme senere?

Flere års stress som præsident tror jeg også kan gøre en helt konfus?

Han er 61 år gammel og synes da klar det tyder på han har demens.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/demens.htm

Originally posted by natch
    Helt rask er han ihvertfald ikke mere.. ahha Sindsyg stor forskel alligevel.. Han har suget lidt for meget på den grønne pind .. :D

/natch

Hehe ja :D

Tror ikke engang billedet her har været igennem Photoshop: