QuoteOriginally posted by Macarized
tja okay.. min står af hvis jeg overskrider 640, i mere end 2-3 timer.. er bare på 1000 på ram.
Kedeligt..
Hva siger temps ?
tja okay.. min står af hvis jeg overskrider 640, i mere end 2-3 timer.. er bare på 1000 på ram.
Kedeligt..
Hva siger temps ?
hvis core er sat forkert op i forhold til shader kan det også gi problemer
jeg bruger meget tide på at lave nye bios til andre bruger som har et 8800???
da der kommer så mange bioser ud med fejl på,hva jeg ikke fatter en skide af
nu kan vi Bare tage et kort som BFG,som jeg også selv har
De har lagt bios med fabrik OC på nogle af ders kort,hvor core/shader står meget forkert i forhold til hinande,og det går så ud over feks: test i 3D-mark samt FPS i spil.
BFG har feks:lige sendt en ny bios ud på ders 8800GTS 320M med forkert timingset,som gør at det har svært ved at køre en 3Dmark06 med oc,og i spil taber det hele 20fps i forhold til min bios i spillet AAO v2.81 hvor jeg køre det hele i 1600x1200 og alt på high.
jeg ligger på 85fps hele tiden med min bios,men tager vi den nye bios fra BFG vil den ligge på 54/64fps
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Martin.v.r
hvis core er sat forkert op i forhold til shader kan det også gi problemer
jeg bruger meget tide på at lave nye bios til andre bruger som har et 8800???
da der kommer så mange bioser ud med fejl på,hva jeg ikke fatter en skide af
nu kan vi Bare tage et kort som BFG,som jeg også selv har
De har lagt bios med fabrik OC på nogle af ders kort,hvor core/shader står meget forkert i forhold til hinande,og det går så ud over feks: test i 3D-mark samt FPS i spil.
BFG har feks:lige sendt en ny bios ud på ders 8800GTS 320M med forkert timingset,som gør at det har svært ved at køre en 3Dmark06 med oc,og i spil taber det hele 20fps i forhold til min bios i spillet AAO v2.81 hvor jeg køre det hele i 1600x1200 og alt på high.
jeg ligger på 85fps hele tiden med min bios,men tager vi den nye bios fra BFG vil den ligge på 54/64fps
Og?
Det er ligesom ikke rigtig dét der bliver snakket om her..
Nu er det også et 8800 GTS640, og ikke et 320..
Og tillykke med at du laver mange BIOS til andre som har 8800 kort. Stort tillykke.
QuoteOriginally posted by Spyro
Kedeligt..
Hva siger temps ?
Temps er bare omkring 80... ved ikke wa det har med noget at gøre.. havd ville i mene at standard clock ville kunne være på et GTX?
Temps er bare omkring 80...ved ikke wa det har med noget at gøre.. havd ville i mene at standard clock ville kunne være på et GTX?
Er det ved fuld load? For så er det relativ højt.. Dog har jeg været højere i min lille shuttle, før jeg fandt ud af at man kunne vende blæserne hehe..
Stock GTX clocks er på 575 MHz, 1350 MHz og 900 MHz på hhv kerne, shader og hukommelse.