QuoteOriginally posted by Macarized
8800gts blir jo heller aldrig lige så hurtigt som 8800gtx?? .... selv ikke stock gtx.
i 3DMark kan et 8800GTS OC godt slå et 8800GTX stock, spil er måske en anden sag.
8800gts blir jo heller aldrig lige så hurtigt som 8800gtx?? .... selv ikke stock gtx.
i 3DMark kan et 8800GTS OC godt slå et 8800GTX stock, spil er måske en anden sag.
ja, spil er jo det vigtige , 3dmark score er jo kun blær' haha.
Bla bla bla......
Nogle der kan FORKLARE mig de skeamer helt præcist, for jeg fatter ikke en pind af de der boost der...
Jeg kører 671 Mhz på Core, har jeg så fået et boost? WTF snakker i om?
QuoteOriginally posted by Cyclups
Hvis man OC et GTS med 10% og et GTX med 10% så vil GTX jo stadig være dét bedre..
I spil vil der næppe være en stor forskel, før man når op i de rigtig høje opløsninger, tror jeg.
Nogle der lige gider at forklare?
QuoteOriginally posted by Spyro
Hvis man OC et GTS med 10% og et GTX med 10% så vil GTX jo stadig være dét bedre..
I spil vil der næppe være en stor forskel, før man når op i de rigtig høje opløsninger, tror jeg.
nu skriver jeg OC 8800GTS mod Stock 8800GTX, f.eks. et 650+ core 8800GTS mod et 8800GTX med stock speed.
QuoteOriginally posted by Cyclups
nu skriver jeg OC 8800GTS mod Stock 8800GTX, f.eks. et 650+ core 8800GTS mod et 8800GTX med stock speed.
Ja det kan jeg skam godt se. Og jeg skriver at hvis man OC med 10% på begge vil GTS stadig ikke have nogen fordel.
QuoteOriginally posted by Murdoc-DK
Nogle der lige gider at forklare?
Kig her http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=36056
Hvis du sætter clock på Core mellem f.eks. 604 og 616 MHz, får du rent faktisk en clock der hedder 612 Mhz på Core og 1404 MHz på Shaderen. og så videre
hvad er listen lavet ud fra og gælder listen både for GTS, GTX og ULTRA
QuoteOriginally posted by DonRon
hvad er listen lavet ud fra og gælder listen både for GTS, GTX og ULTRA
den gælder alle 8800 serie kort
ok, ved du ikke hvad den er lavet ud fra eller hvor den stammer fra
QuoteOriginally posted by DonRon
ok, ved du ikke hvad den er lavet ud fra eller hvor den stammer fra
Spørg Lasse.. det er ham der postede den, den gang.
Okay? Så nu hvor min kører 671 kører den faktisk 675 mhz?
QuoteOriginally posted by Murdoc-DK
Okay? Så nu hvor min kører 671 kører den faktisk 675 mhz?
Ja og din shader ligger på 1566 MHz.
GTS vil altid ha færre ram, og vil altid ligge bag GTX hvad angår ydelse ingame, især i opløsninger over 1248/1024- og dér skal man da over før det ser godt ud =]
til dem der ikke fatter det brug Rivatuner
QuoteOriginally posted by Martin.v.r
til dem der ikke fatter det brug Rivatuner
Det er da komplet ligegyldigt hvad man bruger af program til OC, det munder ud i at være det samme.
når ens gfx laver display driver fejl, eller fryser ens games. Så bunder det altså i at det bliver for varmt?? Det er ikke bare fordi at man overskriver Shadergrænsen, har nemlig haft mine doubts på det.
når ens gfx laver display driver fejl, eller fryser ens games. Så bunder det altså i at det bliver for varmt?? Det er ikke bare fordi at man overskriver Shadergrænsen, har nemlig haft mine doubts på det.
Det kan være flere ting. Men hvis du har OC meget, så er dét sandsynligvis årsagen.
tja okay.. min står af hvis jeg overskrider 640, i mere end 2-3 timer.. er bare på 1000 på ram.