En typisk arbejdsuge hos CyberCity

Originally posted by bublegum
    søger en med arbejde hos dem, og en som kunne give mig et eks. omkring hvordan en typisk arbejdsuge kunne se ud hvad angår arbejdstider.

Det kunne måske være en god ide lige at præcisere lidt hvilken stilling det er. Der er jo forskel på om det er direktørens arbejdstid eller en teknikers arbejdstid.

En god indikation på supporternes arbejdstid kan fås ved at tjekke deres hjemmeside med hensyn til kontakttider.

Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe mere konkret, da jeg aldrig har arbejdet der.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Jeg har næsten lige søgt job hos dem og fik det faktisk også. (Job som supporter)
    Men jeg takkede så nej, pga. lønnen de kunne tilbyde var for lav.

Men her er i korte træk hvad jeg fik at vide:
    1) Der er nogen på vagt alle dage året rundt.
    Bemærk dog at der betales tillæg for helligdage mv., samt overtidsbetaling hvis det kommer dertil.
    Dvs. at man på en uge både kan have en vagt der starter om morgenen, og så næste dag have en aftenvagt i stedet.

2) Der laves planer for 6 uger ad gangen, dvs. man ved, hvornår man skal arbejde 6 uger frem i tiden.

Jeg har ikke noget konkret eksempel på en arbejdsuge, jeg nåede aldrig så langt så jeg kunne få set et skema.

Spørg endeligt, hvis der er yderligere spørgsmål.
    Det kan være at jeg kan huske lidt mere når, jeg er mere udhvilet. ;)

• hvilken løn fik du tilbudt