Så er årets legetøj kommet

  • Quote

    Originally posted by recruit


    Tophastigheden kan man ikke bruge til meget.... Det der er sjovt er optrækket...


    Ja det er typpisk for folk der ikke har MC eller har prøvet en at leve i en "tophastighed er alt" verden.. det er som om de tror man ligger med 300kmt hele tiden :P


    Personligt er jeg ligeglad med topfarten.. det er accelerationen fra 0 - 200 Kmt der tænder mig.. køre stort set aldrig stærkt (læs 200+).. men køre agrasivt vil jeg sige.. tror det er derfor en V2 passer så godt til min kørestil..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Personligt er jeg ligeglad med topfarten.. det er accelerationen fra 0 - 200 Kmt der tænder mig.. køre stort set aldrig stærkt (læs 200+).. men køre agrasivt vil jeg sige.. tror det er derfor en V2 passer så godt til min kørestil..


    Fed7haS



    Nemlig.... I den kommende weekend skal jeg muligvis ud og prøve en TL1000S og en TL1000R.
    Der skulle også være moment nok. :crazyeyes: Gæder mig som en lille barn.... :D



    [Blocked Image: http://www.scootershop.ru/catalog/img/s/news/tl1000s.jpg]
    [Blocked Image: http://www.scootershop.ru/catalog/img/s/news/tl1000r.jpg]

  • FIk stjålet min 1998er TLR og har købt mig en brugt 1998 Yamaha R1. En TLR/S har den ondeste lyd med åbne potter, men sådan en R1 med komplet arrows udstødning skriger så sindsyg meget at jeg har de største smil på hver gang:) Elsker det, har altid det store smil på når jeg møder på arbejdet efter den har fået riv igennem svingene.
    Tro det eller ej, men en R1 har mere og levere moment en TLR.

  • Rasmus jeg var skam ude og se på en ny honda cbr1000rr repsol. Men mine ting bliver brugt, får lidt ridser og skrammer og så står den parkeret udenfor lejligheden og der bor så mange tyrkere her med små unger som er så pilfinger man tror det er løgn. Har råbt ud et par gange at de skulle kravle ned fra min TLR, det er ikke deres legetøj. Gider ikke smide 245k for noget nyt som året efter er ridset og skrammet:)

  • fuck det må være træls jeg vil pisse totalt af hvis der var nogen der hele tiden skulle pille ved min crosser.
    du skal da bare sætte et skilt op hvor der står


    if you tuch this bike i wil fuck youre dog to death

  • Quote

    Originally posted by Rasmus_yamaha
    fuck det må være træls jeg vil pisse totalt af hvis der var nogen der hele tiden skulle pille ved min crosser.
    du skal da bare sætte et skilt op hvor der står


    if you tuch this bike i wil fuck youre dog to death


    og dem der ikke har hund, ville blive ved med at pille? Gj..

  • ja de vil nok stadig pille ved den men så kan man så bare lave det simpelt og skrive et skilt hvor der bare stå. Må ikk berøres.


    ellers så er det jo bare at sætte en tyveri alarm på den så holde dig helt automatisk op med at pille


  • Det er fandme også en lækker maskine.. og faktisk er den mere Racing fra standard end min sv1000s var så den er ikke så dyr i extra udstyr..


    jeg har smidt ca. 28.000 i af extraudstyr før jeg var tilfreds.. men nu køre den også totalt blæret..


    Fed7haS

  • En sv1000s er en fed kværn ingen tvivl. Men en TLR er nu federe hehe. Og den er hurtigere. Min var bla gearet op 6 tænder i bag, gik omkring 260 ægte, men kæft et træk, har smuttet Aprilia milles osv på den(mercer med 612hk og div andre biler). Men før jeg fik den kørte jeg på en 600 gixxer så det er bare dejligt at komme over på noget som vejer i 170kgs klassen igen. En TLR og en TLS er 2 vidt forskellige maskiner. TLS er lettere at kører på baghjul på, du sidder mere oprejst, mere behagelig at kører på. En TLR er meget anstrengene at kørepå, men den har power:-)

  • Quote

    Originally posted by waskustobaskus
    En sv1000s er en fed kværn ingen tvivl. Men en TLR er nu federe hehe. Og den er hurtigere. Min var bla gearet op 6 tænder i bag, gik omkring 260 ægte, men kæft et træk, har smuttet Aprilia milles osv på den(mercer med 612hk og div andre biler). Men før jeg fik den kørte jeg på en 600 gixxer så det er bare dejligt at komme over på noget som vejer i 170kgs klassen igen. En TLR og en TLS er 2 vidt forskellige maskiner. TLS er lettere at kører på baghjul på, du sidder mere oprejst, mere behagelig at kører på. En TLR er meget anstrengene at kørepå, men den har power:-)


    Jeg er selv udpreget V2 fan.. og min næste maskine bliver nok en Aprilia mille.. af den simple grund at jeg elsker udsende.. det betyder meget for mig...


    Syndes dog ikke om TLR og TLS.. syndes de begge 2 er spøjse at se på hehe.. TLR iser med den røv.. ligner en sygdoms svulft.. samme sydom som Hayabusa har :D hehe..


    Flotteste maskiner i mine øjne er..


    1. Kawa ZX10R
    2. Yamaha R1
    3. Aprilia RS Mille
    4. SV1000S (med fuldkåbe)


    Så jeg mangler bare de laver en v2 der ligher en ZX10R så er jeg soldt.. kan bare ikke leve med 4 benet.. de lyder sgu ikke så godt som V2 hehe :D


    Fed7haS


    PS : Min GPS påstår at topfarten på min SV 1000S er 271 Kmt.. var dog ikke mig selv der kørte da den viste dette.. det var mekanikeren der hade stået for montering af potter, PC, og filter.. og efter at have brugt hele dagen på Rullefældt hvor den fik custom fuel map mente han den skulde testes.. :P

  • Quote

    Originally posted by waskustobaskus
    FIk stjålet min 1998er TLR og har købt mig en brugt 1998 Yamaha R1. En TLR/S har den ondeste lyd med åbne potter, men sådan en R1 med komplet arrows udstødning skriger så sindsyg meget at jeg har de største smil på hver gang:) Elsker det, har altid det store smil på når jeg møder på arbejdet efter den har fået riv igennem svingene.
    Tro det eller ej, men en R1 har mere og levere moment en TLR.


    Hey Nik


    Hvad måtte du slippe for sådan en fin R1??


    Jeg er nemlig ved at kigge efter en ny mc. Og jeg har kigget lidt på TLR men også R1. Dog skal jeg desværre holde mig under 100K. Da jeg endnu kun køre med ansvar på mc. :rolleyes:

  • Recruit: Du får meget svært ved at finde en TLR eller en R1 til 100k eller under. Du skal bruge mellem 110-120k for at finde en fin cykel. Gav 114k for min, er nu tilfreds, komplet alarm til 3000kr og komplet udstødningssystem, dysset ind med jetkit osv.

  • Nøj det er da nok én af de grimmeste motorcykler der nogensinde er kommet fra Triumph :boxed: - Ligner en flue-lort på hjul :))


    Personligt er jeg ikke lige til den såkaldte "stil", men skulle jeg have en Triumph, så ville f.eks en Bonneville nok mere være mig.


    Selvom jeg i gamle dage har moret mig lidt over at tøffe rundt på en Suzuki GSX-R 750, så er jeg dog nok mest til flotte choppere.


    Fandt lige et billede som minder mig om den Triumph Street Triple ...
    [Blocked Image: http://www.2dayblog.com/images/2006_october/cool_chopper_1.jpg]
    ... fordi designeren i begge tilfælde tydeligvis har været på LSD :))


    små drenge og deres legetøj :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by waskustobaskus
    Recruit: Du får meget svært ved at finde en TLR eller en R1 til 100k eller under. Du skal bruge mellem 110-120k for at finde en fin cykel. Gav 114k for min, er nu tilfreds, komplet alarm til 3000kr og komplet udstødningssystem, dysset ind med jetkit osv.


    Hvis jeg selv impotere en TLR så kan de fåes på plader for under 100K.
    Hvis jeg vælger en fra 1999 så skal jeg regne med ca 55-60000kr i afgift.