Fedt Ps3 Tilbud I Merlin

  • hehe, tåger:))


    HD gør jo langt fra billedet flottere, nogle low res er endda bedre end high res.

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    hehe, tåger:))


    HD gør jo langt fra billedet flottere, nogle low res er endda bedre end high res.


    Ikke så længe det er HD. :evil:


    Jo højere opløsning jo bedre. ;) I sær på de støre TV!

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Ikke så længe det er HD. :evil:


    Jo højere opløsning jo bedre. ;) I sær på de støre TV!


    F
    O
    R
    K
    E
    R
    T
    !

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().


  • Got fries with that?


    Følger der en forklaring med ?


    Hvis der menes spillene, så er det forkert det jeg siger. Men hvis det er billedet generelt, så er det ikke mig der er på den forkerte side af vejen. ;)

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    hvor gammel er du, 13?


    helt seriøst, hvordan kan du finde på at skrive det, vi er voksne menesker


    du skulle lige haved skrevet: hvor mange år er du, så havede jeg sq sendt dig i børnehave

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    helt seriøst, hvordan kan du finde på at skrive det, vi er voksne menesker


    du skulle lige haved skrevet: hvor mange år er du, så havede jeg sq sendt dig i børnehave


    Lol. Hvor mange år og hvor gammel er nøjagtig det samme. Desuden, opfører du dig som et barn der ikke er en dag over 12. Hvis du skulle sende mig tilbage til børnehaven, skal du vidst tage og lave en seriøs gang redigering i samtlige af de beskeder og tråde du har startet.


    Måden du skriver på er en helt anden historie, for den er virkelig som en der først lige er startet i folkeskolen.


    Som jeg svarede tilbage på din PM, så få lært lidt respekt for andre mennesker.

  • Quote

    Originally posted by sHOIKAW
    Super intelligent diskution i har gang i, munder ud i meget brugbart ift. tråden.


    sHOIKAW


    Og det var så det eneste du lige kunne diske op med..?


    Du har ikke noget relevant til tråden?


    For hvis du ikke selv kan, er du så bedre selv når du bare skriver noget uden at det er noget der har en relevans til trådens oprindelige emne?



    Man skal ikke gøre sig selv bedre end man egentlig er.


    Edit: Nå men jeg fik da lukket munden på pauseklovnen.

  • Og så er det vist på tide der er et par stykker der lærer lidt om ordentlig opførsel! Spyro og DonRon, jeg gider ikke se flere stridigheder mellem jer to i tråde her på tweak.dk. Hvis I har et problem med hinanden, så må I ordne det et andet sted, det hører IKKE hjemme her.


    Jeg vælger at lukke tråden inden flere skulle få lyst til at bidrage til diskussionen.