Zepto = Ny bærbar efter 2½ måned snart

  • Nyt i sagen..


    Så fik jeg snakkede med Zepto.dk igen igen. Den her gang skete der endelig noget godt i sagen. Jeg snakkede med en og fortalte at jeg havde ventede i over 2 måneder på at få min bærbar lavet nu, han sagde så lige med det samme at jeg ville få en ny bærbar 6625WD og den ville blive lavet senest på mandag.


    Det er så en god nyhed, men at jeg har blevet holdt ved nar i over 2 måneder kan fandme bringe mit pis i kog X( De kunne forhelvede have givet mig en første gang i sagde at jeg ville få en ny i stedenfor at bringe sådan noget lort på banen at dele er i f**king Kina....


    /Piter

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Acer er skam fine maskine især til prisen men de meget langsomme til RMA og at bestille dele ved


    Arbejder selv i et firma der sælger Acer og når vi skal lave en RMA på en del skal den komme helt fra tyskland af ellers skal selve bærbaren sendes derned.


    Hvad ang. zepto så er det sådan en jeg sidder på nu, den er ca. ½ gammelt og synes ydelsen er super på den :D men desværse er der nogle ting omkring ders service der ikke er helt i top :( må jeg også indrømme... lige før acer er lidt hurtiger med tyskland :)


    men igen der er forskel på firmaerne :)

  • Nu er det ikke fordi jeg selv lige har handlet med Zepto men har en nær bekendt som har, og han har da os haft sine problemer.


    Men jeg vil lige sige at "rimelig tid" er 20-25 arbejdes dage og for mange internet firmaer er det jo egentlig ikke selv dem der har reperationerne, men de bliver sendt ud.


    Og ikke for at forsvarer dem, 2 måneder er imo lige en månede forlænge, men det er jo ikke sikkert de har holdt dig for nar, det kunne rent faktisk godt være at det de fortæller dig er reelt og passer.

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM



  • Den der vogn har jeg også været på, tro mig, de lovede en hel masse, men holdt ikke noget af det.
    Til sidst fik jeg min tilbage lige inden jeg havde haft den i 2 år, og da jeg så havde brugt den i en uge begyndte den at opføre sig "som om skærmkablet til grafikkortet sidder løst", men det var efter jeg havde haft den i 2 år. så nu sidder jeg med en bærbar jeg ikke kan flytte da jeg så mister skærmbilledet.


    However, hvis zepto kan bevise at de dele de skal bruge til at lave din bærbare er svære at få fat i, og at de sidder fast i tolden i Kina, så er de i deres gode ret til at lade dig vente - desværre, men der står sort på hvidt at en reparation skal ske inden for rielig tid, og kan det ikke lade sig gøre så skal du have en ny - med mindre den del de skal bruge til at lave din bærbare tager tid at skaffe. Problemet er at der ikke er skrevet en tid ned på hvor lang tid de må holde dig hen.


    Og mht. til det i kina, på mit arbejde får vi pakker sendt derfra hver eneste dag, og i de 5 uger jeg har væet der har der kun været een pakke der var forsinket, og det var kun 1 dag. Så det lyder højest sandsynligt at de dele fra din bærbare skulle være så slemt med din bærbare - også fordi at zepto sendr flere tusinde dele fra kina hver måned.


  • Det lyder da heller ik særligt godt må jeg sige.


    Men nu er sagen endelig færdig. Jeg har modtaget en sprit ny 6625WD idag, som lovede ringede de igår og sagde at de sendte den afsted fra Sjælland. Om det er de 2 måneder hver ved jeg sku ikke, har ikke haft andet end bøvl med at ringe til dem hver uge, næsten..


    This case is done


    Mvh Piter