En af mine venner påpegede at træerne i wow mindede om edvard munchs skriget. Og sørme om han ikke havde ret Så jeg tog lige et par screens. Se selv.
[Blocked Image: http://www.shutter7.com/coppermine/albums/userpics/10753/Skriget.JPG]
En af mine venner påpegede at træerne i wow mindede om edvard munchs skriget. Og sørme om han ikke havde ret Så jeg tog lige et par screens. Se selv.
[Blocked Image: http://www.shutter7.com/coppermine/albums/userpics/10753/Skriget.JPG]
hehe
Ret fedt! Skriv en e-mail til Blizzard, og spørg om I kan vinde noget for at ha fundet det
det er godt opdaget det der, hvem finder på at kigge længe nok på et træ til at opdage det der?
QuoteOriginally posted by Prectar
det er godt opdaget det der, hvem finder på at kigge længe nok på et træ til at opdage det der?
Kunne jeg godt nok aldrig finde på og gøre! Kan finde ting der er sjovere og lave ingame
QuoteOriginally posted by Awokeneyes
Kunne jeg godt nok aldrig finde på og gøre! Kan finde ting der er sjovere og lave ingame
Lige præcis
QuoteOriginally posted by Prectar
Lige præcis
Intet som slår en god gang gemmeleg i Orgrimmar
QuoteOriginally posted by Awokeneyes
Intet som slår en god gang gemmeleg i Orgrimmar
LOL i går nat 2 minutter i 3 sad mig og en priest fra mit guild bare og ventede på at vi fik disconnect (server shutdown) Da beskeden "[SERVER] Server shutdown in 2 minutes" kom gemte han sig, og jeg skulle så finde ham inden tiden gik, rofl. Under orgrimmar banken ftw
Kan man skrive ind til dem om sådan noget?
Det skulle faktisk ikke undre mig hvis de havde gjort de med vilje, og bare ventede på at der nogen der sendte en mail om det
haha humor og godt spottet...
Omfg.. der er fandme gået noget galt i jeres opdragelse.
QuoteOriginally posted by Spyro
Omfg.. der er fandme gået noget galt i jeres opdragelse.
eh
I har for meget fritid.
Hvorfor skulle de gøre det med vilje ?? WOW er trodsalt et stor map ?? (Aner intet om det :D)
Men er det alle træer eller bare et enkelt der ser sådan ud .. ??
/natch
QuoteOriginally posted by natch
Hvorfor skulle de gøre det med vilje ?? WOW er trodsalt et stor map ?? (Aner intet om det :D)
Men er det alle træer eller bare et enkelt der ser sådan ud .. ??
/natch
Det er stort set alle træerne i nagrand.
Til jer som siger vi har for meget fritid,så tager det altså ikke lang tid at spotte sådan noget
Tror bare at det er tilfældigt... tror sq ikke at det er noget de har lagt flere tanker i..
ligner squ ret godt og godt fundet Men tror squ ikke der er mere i det end det bare er et tilfælde..
Men hvem ved. Du du du duuuu. Bare for sjov.
Jeg trak da lige på smile båndet