K: 19" Crt skærm

  • Som overskriften siger, så søger jeg efter en 19" crt skærm beregnet til gaming.


    Er meget interesseret i LG F900P eller Samsung 959NF.


    Skal være i fin stand, kvitt er ikke nødvendigt. Kan selv hente den i det meste af sønderjylland. (er selv fra sønderborg)


    Skriv hvad du har og en pris.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Har sårn en LINK. Ingen kvitt., og den har lidt klistermærke lim på sig, men det kan vel vaskes væk. En af mine venner har en 959NF, og jeg kan sg ikke se forskel.


    Bor forresten i Tønder.

  • hej jeg har en Samsung 959NF stående har lige byttet den ud med en fladskærm. skal vi sige 500kr den står perfekt endnu.. 100Hz Verticalt og Hsontalt ved 1280x1024 dens max er 2048x16xx.. fladt billederør..

  • Tak for tilbuddende da... Undskylder at jeg kigger sent ind, men har været travlt beskæftiget med meget andet.


    Bukkemand og Guldknap tak for buddet da, men tror det skal være ovenstående :)


    Ellem hvor er du fra?

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Originally posted by eLLEM
    hej, jeg er fra Søborg, så afhentning ville være at foretrække.. ?


    Der må jeg godtnok sige fra. Kører ikke til sjælland for at hente en skærm ;)

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Originally posted by Facker


    Der må jeg godtnok sige fra. Kører ikke til sjælland for at hente en skærm ;)


    Vi kan vel finde et mellem punkt, vil bare helst ikke sende skærmen med mindre, jeg kan finde en stor kasse med ca tilsvarende skum form, så den kan blive sendt, men så går der nok lige en uges tid.. ?