QuoteOprindeligt indlæg af SpRoX
Jeg ved ikke om det er helt hen i luften, men cpu og køler kom til at se sådan her ud:
Skal du ikke have slevet lidt mere af?
Min er slebet helt ned så den er cobber farvet
QuoteOprindeligt indlæg af SpRoX
Jeg ved ikke om det er helt hen i luften, men cpu og køler kom til at se sådan her ud:
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
Var min E6600 oz
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
Nu er det ved at være ret længe siden jeg oprettede tråden, så jeg har længe solgt cpu'en.
Imo er det vigtigste at cpu'en er plan, og det var den da jeg stoppede. Den havde laveste punkt midt på, så jeg vurderede at det var tilstrækkeligt at slibe indtil hele overfladen havde fået en tur...
ville du ligge et billed op at din montering af køleren..?
Smutter ned og køber noget korn 800 i dag og så pudser den med.. Så håber jeg de hjælper.. Har ellers fået den op på 3.5 nu her, med 1.4317 vcore, men den blir lige varm nok under load og genstarter efter en 25min..
Jeps. Jeg burde ha nogle pics liggende. Tjekker det når jeg kommer hjem,
Jeg beklager kvaliteten, eller mangel på samme, men her er lige to hurtige skud:
Er det så næsten ikke lige så hurtigt og købe den som der blir referret til..?? jeg har ikke lige plade og sådan noget liggende nemlig.. Eller?
Men ellers ser det da meget godt ud..
Tak. Og jo, det tror jeg helt sikkert. Kun fordi jeg havde muligheden for at lave det gratis...
Men du skal være opmærksom på at du ikke kan komme til ovenfra med en skruetrækker. Så du skal have fat i noget du kan spænde med fingrene...
ja det er det værste med det store skrummel.. men tror nu bare jeg acceptere den blir varm, nu har jeg prøvet og lappe den, og det har da givet lidt.. men alligelvel..