Lige et lille forsøg på at lave et sort hvid billede, hvor fokus er i farver.
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/0607/1_hamp-copy.jpg]
Syntes selv det blev okay
Lige et lille forsøg på at lave et sort hvid billede, hvor fokus er i farver.
[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/0607/1_hamp-copy.jpg]
Syntes selv det blev okay
Der var ikke et blad, uden en fugle-klat på? Det ødelægger lidt billedet synes jeg.
Skam med fugleklatten. Syntes også de andre sort hvid blade er lidt for tæt på.
Alt for mange forstyrrende ting i baggrunden, og det hvide på bladet ser lidt mærkeligt ud.
Måske heller ikke det smarteste at sidde og poste billeder af, men det vælger du.
Off-topic: De nederste blade ser ikke helt gode ud - husker du at gøde rigtigt, og ikke vande for meget?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Happy^
Alt for mange forstyrrende ting i baggrunden, og det hvide på bladet ser lidt mærkeligt ud.
Måske heller ikke det smarteste at sidde og poste billeder af, men det vælger du.
Off-topic: De nederste blade ser ikke helt gode ud - husker du at gøde rigtigt, og ikke vande for meget?
Lyder som om du også har god forstand på det med hamp-planter? Eller er det bare almen planteviden?
QuoteOriginally posted by asgerbj
Der var ikke et blad, uden en fugle-klat på? Det ødelægger lidt billedet synes jeg.
Nej, desværre. Prøvede at fjerne noget af fugleklatten, men kunne ikke rigtig få det af
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Happy^
Well, jeg afviser ikke at planten måske er til at ryge, men nu er hamp planten jo en ganske normal plante i Danmark. I de fleste fuglekugler man kan få, er der hamp frø, som bare ikke har THC indhold
Planten er plantet udenfor, og har fået temmelig meget vand, da det jo regner konstant. Gødning er der ikke brugt.
Det er bare nogle planter som passer sig selv for det meste, og når der kommer topskud klipper jeg 80% af, så kommer det dobbelt
QuoteOriginally posted by asgerbj
Lyder som om du også har god forstand på det med hamp-planter? Eller er det bare almen planteviden?
Meget af det er almen viden, men lige netop de planter har jeg haft for nogle år siden Dog kun for sjov, fordi at det er en flot plante.
Og ved netop at en hamp-plantes rødder meget nemt rådner hvis de får for meget vand.
Og tror også Shiver's plante er for sjov, for umiddelbart ser den for lille ud i forhold til den dato vi har - den når ikke at blive klar til rygning (hvis det var det han havde tænkt sig).
Shiver - Ganske normal plante? nej.. Planten er ulovlig, og de steder i DK hvor den dyrkes (industri hamp) er med tilladelse og med et ekstremt lavt THC indhold + at de er fremavlet til at blive utrolig høje.
QuoteOriginally posted by Happy^
Shiver - Ganske normal plante? nej.. Planten er ulovlig, og de steder i DK hvor den dyrkes (industri hamp) er med tilladelse og med et ekstremt lavt THC indhold + at de er fremavlet til at blive utrolig høje.
Der er hamp frø i mange fuglefodder produkter. Du ved, de der runde bolde, med grønt net udenom.
Så hvis de ryger ned på jorden kan de faktisk gro af sig selv
Hold jer til at kommentere billedet, og ikke hvordan man bedst dyrker ulovlige planter.
QuoteOriginally posted by Shiver
Der er hamp frø i mange fuglefodder produkter. Du ved, de der runde bolde, med grønt net udenom.
Så hvis de ryger ned på jorden kan de faktisk gro af sig selv
Det er industri-hamp
Anyway.. Der er alt for meget i baggrunden, og bladet er ikke i sin fulde størrelse.