Spørgsmål til res (H2O)

• Jeg fik vand på min computer her i onsdags som det første vandsetup jeg selv har sat sammen.

Min pumpe er en Laing DDC normal med Pro reservoir på toppen - hvor langt op skal væsken fyldes i til?

Nu går det en halv cm under kanten så der stadig er lidt luft der inde og man lige svagt kan høre at det bobler pga. turbolens fra der hvor vandet kommer retur i res.

Vi lige høre - en sænkning i temp på mellem 8-12 grader i forhold til luft, er det ok?
    -min CPU er en E4300 som pt. kører noget der ligner 31 grader i Idle.

:9xo

• Fede temps, helt klart! :9xo

Og det er fint det du har af væske i dit reservoir vil jeg mene.. Du lader vel luften komme ud...?

...forstået på den måde, at få boblerne væk og så i med proppen bagefter. :)

Originally posted by Spyro
    Fede temps, helt klart! :9xo

Og det er fint det du har af væske i dit reservoir vil jeg mene.. Du lader vel luften komme ud...?

Øh komme ud?
    ..mit res er ret tæt, der er jo sådan en gummi prop fætter i toppen som jeg har lukket til da det ellers sprøjter en lille smule ud engang imellem (vi snakker en dråbe eller to om dagen)

EDIT: yes sir, temp are great! ..her er 23 grader i rummet, 30 i selve luften inde i kabinettet (har en selvstændig frithængende probe monteret)..

Originally posted by dB1
    Øh komme ud?
    ..mit res er ret tæt, der er jo sådan en gummi prop fætter i toppen som jeg har lukket til da det ellers sprøjter en lille smule ud engang imellem (vi snakker en dråbe eller to om dagen)

EDIT: yes sir, temp are great! ..her er 23 grader i rummet, 30 i selve luften inde i kabinettet (har en selvstændig frithængende probe monteret)..

Ja komme ud. ;) Systemet skal luftes ud om jeg så må sige.. Alt luften i slangerne skal jo gerne ud og det sker i reservoiret..

Wow, ja så er det jo lækre temps. Intet ondt at sige om dem! :9xo

Originally posted by FarmerJOe
    Hvilken radiator har du? og er det kun CPUen som du køler? 30 grader i idle er hvad min E6600 på 3.2GHz med en zalman 9700 (1600rpm) er, hvad er load temperaturen?

Jeg kører et loop der hedder Laing DDC -> C2D E4300 -> NV 7600GS -> 120mm HW Labs X-flow -> SilentStar Raptor 36GB -> 120mm HW Labs Pro Ice I -> res -> Laing DDC

Jeg ser ikke helt hvad din GPU fan har med din vandkøletemp at gøre?
    -men det er en flot temp du har på en OCet E6600!

Faktisk må jeg hellere rette mig selv, det ER load temp jeg har på 31 grader, ved faktisk ikke hvad den er Idle (skal lige nævnes det er målt i BIOS på mit ASUS MB)

• bios er fucked. prøv core temp

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.