Halv zebra halv hest

  • Så lige denne nyhed på TV2. Synes det er ret sjovt.


    Det er en ZOO i Tyskland, der har været udsat for et kærlighedsforhold mellem en hest og en zebra. Heraf resultatet:



    [Blocked Image: http://i2-images.tv2.dk/s/74/1…dc20d101700a766a54ea.jpeg]


    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7402662.html?forside

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hold da helt op! Det ser pænt syg ud! :crazyeyes:


    Det skal de nok score nogle kunder på! Hvem ville ikk se sådan en rigtigt? Tror ikk mange vil tro på at den findes! :P

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Jøsses, den ser da godt nok spøjs ud :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Syns godt nok det ligner noget photoshop fusk :S


    Synes jeg ikke.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Synes jeg ikke.


    Er godt klar over at det er sandt, og at zorce ikke er noget man har fundet på.. Men der er bare et eller andet ved lige netop det billede der.. kan godt være det bare er mig :S

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    godt mennesker ikke virker sådan, ellers ville der være mange mennesker der var sort/brune fra maven og op og hvidt resten


    Lyder meget rigtigt :crazyeyes:


    Quote


    Ret skummelt, at sådan et dyr findes. Også uden mennesket har en finger med i spillet.
    Altså, sådan hvor menneske har klonet nogle gener eller hvordan man gør det.. :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Er godt klar over at det er sandt, og at zorce ikke er noget man har fundet på.. Men der er bare et eller andet ved lige netop det billede der.. kan godt være det bare er mig :S


    Nu ikke bare dig, tanker han nu også faldet mig ind.

  • Det er jo bare fordi billedet er i dårlig kvalitet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Jeg er enig med de 2 andre billedet ser lidt falsk ud.. det ser lidt for "kantet" ud og farverne er også lidt..


    altså, det med farverne kommer an på hvilken farve hingsten havde. (i alle tilfælde er det en hest der er faderen af ukendte genetiske grunde) Zebraen har i alle tilfælde gener der koder for hvid farve og sorte striber, hvordan de ting optræder på kroppen er der flere andre gener der koder for...


    "A zorse is the offspring of a zebra stallion and a horse mare. It is a zebroid: this term refers to any hybrid equine with zebra ancestry."


    Et bevis for at wikipedia ikke altid har ret... Hingsten er en hest mens hoppen er en zebra... Heste har flere kromosomer end zebraer, og af ukendte grunde skal "faderen" havde det største antal kromosomer.


    der er et nummer af Illustreret Videnskab der diskuterer forskellige krydsninger mellem heste, æsler og zebraer


    andet eksempel på en krydsning...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Zedonk
    her mellem et æsel og en zebra

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Ja jeg ved godt at det kan lade sig gøre og alt det der, men skiftining fra hvid til den mere mørkhvide zebrafarve er lidt for pludselig og kraftig imo. Ved godt den er ægte og at det kan lade sig gøre.