En ko i min lyskasse

Originally posted by MvK
    Man kan se dig i snuden på den.

Det er nok bare en detalje :razz:

Hvaa, gider du ikke lige droppe et billede af hvordan din lyskasse ser ud? :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Må man spørge hvad farve dit baggrund er for på billedet med din lille muuuh ko ser det jo ikke specielt hvidt ud.... Kunne være du skulle have et kig på din hvidbalance.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Må man spørge hvad farve dit baggrund er for på billedet med din lille muuuh ko ser det jo ikke specielt hvidt ud.... Kunne være du skulle have et kig på din hvidbalance.

Der er ikke noget galt med hvidbalancen, og den står som den skal. Jeg har brugt et varmt filter for at gøre baggrunden varmere end bare en kedelig hvid baggrund. ;)

Originally posted by |Henrik|
    Tak for kritik alle.

Nu er koen jo blank som i ser, som der vil automatisk komme hotspots desværre.

Fint billede. Måske kunne du mindske refleksionerne med et polfilter. Selv syntes jeg det ser meget godt ud.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

Rettet en gang, sidst af Lahnet ().

• Kan sige så meget hver gang jeg spørger en proff om mine billeder får jeg ALTID at vide prøv at sætte sort karton på begge sider af "dimsen" ikke så du kan se det på billedet men sådan at dimsen får et "mørkere" lys og mørkere reflektion

Har rent faktisk ikke selv fået det prøvet endnu men burde jeg vel

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Axel
    Kan sige så meget hver gang jeg spørger en proff om mine billeder får jeg ALTID at vide prøv at sætte sort karton på begge sider af "dimsen" ikke så du kan se det på billedet men sådan at dimsen får et "mørkere" lys og mørkere reflektion

Thomas

Det hjælper hvis det bliver gjort ordenligt, men kan godt være lidt svært at styrere :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Axel
    Kan sige så meget hver gang jeg spørger en proff om mine billeder får jeg ALTID at vide prøv at sætte sort karton på begge sider af "dimsen" ikke så du kan se det på billedet men sådan at dimsen får et "mørkere" lys og mørkere reflektion

Thomas

Jamen det skal da prøves på et tidspunkt. ;)

Originally posted by Maverick

Klasseredning dér.
    Syntes det er et rigtig godt billede og din lyskasse ser fiks ud.

Helt enig, synes faktisk det er vildt godt billede, kan godt lide den måde lyset rammer alle de steder... hotspots? :P

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Tak alle for jeres kommentarer. :D

Ang. lyskassen, så vil jeg anbefale jer hvis i også på et tidspunkt vil lave sådan, at i laver den i meget let træ eller pap ( F.eks en flyttekasse ), for denne her jeg har lavet er temmelig tung at slæbe rundt på.