Nogen som har erfaring med de billige bil alarmer fra qxl?

• Vil høre om der er nogen som kender til de billige alarmer, der bliver solgt til ca 300kr på qxl.

Det er egentlig mest til når de små møgunger går og sparker og ridser bilerne foran hvor jeg bor.
    Så den kunne larme lidt hvis de gør det igen.

Og hvad med det fjernstart, er det noget der virker?

http://my.qxl.dk/search/search…sc=1&Catg=1&ArticleType=0

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

• Hmm.. Ville ikke stole på en bilalarm til 300kr.
    Så kan du lige så godt sætte en Basta kædelås på dine hjul!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Jeg har startspærre og alt det pis i, men det hjælper jo ikke at min alarm larmer når man åbner en dør. den skal larme når der bliver sparket på den... Det jo ikke til at passe på min bil mod tyve, Som jeg jo skrev.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Rettet en gang, sidst af Susperia ().

Originally posted by Angelus
    Du får det du betaler for...

Jeg har købt min her: http://net-import.dk/ købte en Royal Guard D++
    Super nice, også med fjernstart og det hele, kørte op og han satte den i for mig...

Et paradoks om Royal Guard D++: "Du kontroller alt hvad du har lyst til, ved at trykke på én knap"

Hvorfor har den 4 knapper??? :dance:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af dna ().

• en til at låse døre og låse dem op med ( med Sirrene på)
    En til at låse Uden lyd
    En til at f.eks. åbne bagrummet/elruder? eller hvad du nu har sat til den kanal, den starter også bilen over fjernstart
    en til lys i display

jeg har også sat en Rumcencor til alarmen.

en til at låse døre og låse dem op med ( med Sirrene på)
    En til at låse Uden lyd
    En til at f.eks. åbne bagrummet/elruder? eller hvad du nu har sat til den kanal, den starter også bilen over fjernstart
    en til lys i display

jeg har også sat en Rumcencor til alarmen.

Hehe... er det virkeligt så galt hvor du parkere bilen?

Du får det du betaler for...

Jeg har købt min her: http://net-import.dk/ købte en Royal Guard D++
    Super nice, også med fjernstart og det hele, kørte op og han satte den i for mig...

Ja ok den vil jeg kigge nærmere på så, Men hvad med fjernstart i den, Har din bil ikke startspærre?
    Eller bliver ens startspærre slået fra når den alarm kommer i?

Men den du linker til er jo heller ikke dyr, Og så kan jeg lide du siger man kan sætte den til og fra uden lyd. Gider sgu ikke have alle kan høre når jeg køre kl 5 om morgenen.

Men overvejer stadig de basta kædelåse, Det vil sgu være super med sådan et par.

Originally posted by GiZzZa

Hehe... er det virkeligt så galt hvor du parkere bilen?

nææ... overhovede ikke, men der er jo anlæg i for over 25000.. hehe... såå... og så er det bare en xtra trykhed

Har os mere eller mindre aftalt med ham der ejer net-import at jeg skal et smut forbi ham så snart jeg har fået Punto'en hjem igen.....

Du må gerne vende tilbage med erfaring hvis du får monteret alarm hos dem, for kunne godt ske man skulle overveje det.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Originally posted by Henrik-

Du må gerne vende tilbage med erfaring hvis du får monteret alarm hos dem, for kunne godt ske man skulle overveje det.

Ved ikke rigtig alligevel, for skrev lige inde på Fiat Klubbens hjemmeside, om nogen kendte firmaet og kendte til alarmen, og fik det her svar hvad alarmen angår:

Jeg har købt en mindre Royal Guard B+ fra Net-Import.dk, der var ikke nogle problemer med levering, jeg monterede selv alarmen...

Mht. selve alarmen, er den ikke den bedste.. Nogle gange reagerer den ikke på at låse op, så jeg må trykke et par gange... Desuden går den engang imellem i gang af sig selv, og har ikke fundet ud af om det er choksensoren, eller bevægelsessensoren endnu, som fejler noget... Og det er IKKE sjovt at blive vækket klokken 4 om natten, eller klokken 7 i søndags:sad:

Men ved selvfølgelig ikke om det er det samme med D++ modellen...

MEn om det så har noget og gøre med han købte den helt lille model ved jeg så ikke, men Angelus kan du ikke lige komme med din erfaring med den store model alarm???

• Det kan vel også skyldes at han selv monterede alarmen :)

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU