hjælp til redigering af billede/person

• hey...jeg tog lige små 20 billede af en veninde her idag, meget dårlige, ved jeg. men hun ville og ville ha det i mit rod :s (lige flyttet)

Men det jeg skal bruge hjælpe til er at gøre billede pæner, så det kan sendes ind til FHM forside jagten, det ville hun gerne...

jeg er så skide drålig til at tag billeder af personer så jeg er overhovede ikke tilfreds, men måske en af jer der ude kan rede billede lidt hehe
    http://www.saibot.dk/winnie

• Hmm, er de allerede startet på jagten.

Prøver at kigge lidt på det, men min skærm er godt nok mørk her på arbejde :rolleyes:

Edit:

Nå, det må blive iaften i stedet for, medmindre en anden har tid ;)

Originally posted by Macimuz
    Hmm, er de allerede startet på jagten.

Prøver at kigge lidt på det, men min skærm er godt nok mørk her på arbejde :rolleyes:

Oki, tak for det, sidder også selv og prøver lidt.
    man må gerne prøve at fjerne den derstykke krys tape, og hun vil godt være lidt brun hehe... og hvis man kan finde ud a fdet, "tegne" brysterne/kavalergangen lidt op hehe

Originally posted by Angelus

Oki, tak for det, sidder også selv og prøver lidt.
    man må gerne prøve at fjerne den derstykke krys tape, og hun vil godt være lidt brun hehe... og hvis man kan finde ud a fdet, "tegne" brysterne/kavalergangen lidt op hehe

Clone Stamp Tool og Liquify, så tror jeg du kommer langt.

Detil, så kunne man måske hygge sig en smule med surface blur og curves.

Kan desværre ikke kigge på det før i aften, desværre

• bare iroden, jeg prøver lidt her :)

• Jeg så en guide på nette hvor de ændre en pige ret voldsomt og med et godt resultat. Prøver lige at se om jeg kan finde den til dig. For selv om der måske ikke skal ændre alt for meget ved hende så er der sikkert noget du kan bruge...

• Syntes i skal prøve en gang til med billedet det her er noget underbelyst hvilket ikke gør det nemmere at rette de ting til du/hun gerne vil have.

Det er nok også nødvendigt at du editerer på en større fil når du skal sende ind den skal jo printes så det er ikke nok med web opløsning.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Syntes i skal prøve en gang til med billedet det her er noget underbelyst hvilket ikke gør det nemmere at rette de ting til du/hun gerne vil have.

Det er nok også nødvendigt at du editerer på en større fil når du skal sende ind den skal jo printes så det er ikke nok med web opløsning.

Nyt billede link, i stor størrelse

syntes ellers der kom godt med lys ing og bliz også... meen ok, vi må bare prøve igen, hvis vi ikke kan få et godt nok resultalt ud af at edit det..

Nyt billede link, i stor størrelse

syntes ellers der kom godt med lys ing og bliz også... meen ok, vi må bare prøve igen, hvis vi ikke kan få et godt nok resultalt ud af at edit det..

Ligger den der i 300 dpi?

Men den skal ikke være kæmpe stor, da dette billede jo ikke kommer på forsiden, men i skattebogen (eller hvad den nu bliver kaldt).

Ja, jeg holder bladet :finger:

• Ved ikke hvad størrelse det skal være... kan ikke lige huske det, det ligger der hjemme

• Hehe gør jeg så ikke men er godt klar over den ikke kommer på forsiden :)

Ved ikke hvad størrelse det skal være... kan ikke lige huske det, det ligger der hjemme

Hvis de får billedet i a4-side-størrelse og 300dpi, så må de være tilfredse

Originally posted by Macimuz

Hvis de får billedet i a4-side-størrelse og 300dpi, så må de være tilfredse

Det tror jeg da du har helt ret i :)

Originally posted by _WHAT_
    Jeg vil ikke sige det er godt men ikke noget der har taget mange minutter.

Jeg ville klart tage et nyt billede hvis det var, ordenligt lys og iso100 istedet for 1600.

[Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=2200&thumb=true]

Oki, det der ser ellers også godt ud... men det bliver jo bare lorte vejer resten af ugem, og syntes ikke min 430EX bliz er vild go...

Hvordan er det med det der iso... jo laver = ?? jo højre = ??

Originally posted by Zulu

Jo lavere ISO, jo flere detaljer - men kræver mere lys.

jep, fik lige en lille snak med What over msn... og var lige nede på bib og låne en bog om det også hehe