Pearl jam koncert!

  • Er jeg den eneste der skal til Pearl Jam koncert i Vega i københavn imorgen? For høwleds jeg har ventet i mange år på at de sku komme tilbage efter tragedien i Roskilde i 2000.
    Nu er de endelig tilbage og jeg har taget 2 dage fri fra arbejde og rejser fra Viborg til Kbh for at opleve verdens fedeste band live. Det SKAL blive perfekt! :evil:

  • Quote

    Originally posted by shapeshifter
    Er jeg den eneste der skal til Pearl Jam koncert i Vega i københavn imorgen? For høwleds jeg har ventet i mange år på at de sku komme tilbage efter tragedien i Roskilde i 2000.
    Nu er de endelig tilbage og jeg har taget 2 dage fri fra arbejde og rejser fra Viborg til Kbh for at opleve verdens fedeste band live. Det SKAL blive perfekt! :evil:


    hmm ja det er nok forsent og få billetter nu ellers ville jeg da for vildt gerne der ind og se dem de er jo for fede..!!


    øvøv for mig ;(

  • Kunne godt have tænkt mig at de kom på Roskilde festivalen i år, men der er sikkert mange der vil synes det er upassende, selv om jeg nu ikke mener det. Det er da et af de bands jeg godt kunne tænke mig at se live.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------