QuoteDisplay MoreOriginally posted by _WHAT_
Jeg kan egentlig ikke bruge de sider til en skid jeg har prøvet tre forskellige af de sony kameraer og ingen af dem har leveret resultater som jeg syntes har været tilfredsstillende. Samme har galt for dem som havde købt kameraet.
Ja i sol lys uden for på en god dag går det rimeligt men så snart det er vanskelige forhold går det kraftigt ned af bakke.
Jeg ser den som på højde med et 300D og ikke bedre.
Jeg ville til en hver tid hellere have et D40 eller 350D end den sony. Jeg kan ikke se hvor fordelen er ved sony kameraet. Ja der er is i huset men der er en grund til de andre laver det i glasset, det er en bedre løsning... Hjælper mere og der er mindre mulighed for problemer i selve huset.
Desuden for du et roligt søger billede når den er i glasset gør du ikke når den er i huset hvilket egentlig er nok til at jeg syntes den type is er noget mindre brugbar.
Det er da fint du føler dig hævet over nogle af de mest anderkendte fotosider der findes
Det er bare vigtigt at man køber det kamera, som dækker ens behov bedst. Det nytter jo ikke noget at det er en smule bedre (og her mangler dokumenteringen) at have stabiliseringen i objektiverne, hvis det koster langt over hvad man er indstillet på at betale for et objektiv. På Sony og Pentax er det i huset og virker fra dag et, hvilket er og bliver en kæmpe fordel for langt de fleste.
Pentax K10D er i øvrigt vejrforsejlet, så hvis man er et meget aktivt udemenneske skal den også overvejes.
Anyway - jeg gider ikke gå længere ind i diskussionen, kameramærker er næsten er religion for nogle.
Held og lykke med købet, du bevæger dig ind i en verden af spændende oplevelser.