Har længe kigget på denne tlf. og den ser efter min mening kanon ud og personligt kan jeg godt lide at holde den i hånden... i diverse reviews bliver den anmeldt rigtig godt, men ville gerne høre lidt fra nogle der har den i hverdagen eller som kender nogen... Om der er nogle bugs eller om den bare funger perfekt...
Sony W880i
-
-
Uden at have den, men selv have samme situation som dig:
Minus:
Jeg synes den skal være sort. Men bagsiden skal bestemt ikke være orange. Det kan ordnes med et ekstra cover.
Jeg er lidt betænkelig ved at nedgradere mit kamera (ingen autofokus)
Ingen radio, men jeg har dog en mp3-afspiller på vej med radio.Plusser er helt klart tykkelsen og designet. Knapperne tror jeg snildt jeg kan vænne mig til.
-
sprødeste mobil på marked
venter til den falder lidt i pris..
[Blocked Image: http://privat.3.dk/upload/images/Mobil/msn_180x300_W880i_sil.jpg]
-
Jeg har aldrig været så glad for en telefon, som jeg er for min W880i!
Jeg var dog så ivrig efter at få den, så jeg ikke kunne vente med at få den i sort.
Dog er den stadig mega lækker i sølv imo, med det sorte backcover. Knapperne skal man klart vende sig til, men det er ikke noget problem hvis man er frisk på det.
Jeg bruger Mp3 afspilleren hver dag (minus weekender, med mindre jeg skal med det offentlige) og der er ingen problemer med. Jeg gider ikke høre radio, for der er ingen der kan sende noget ordentligt musik så det er ikke et feature jeg ser som en mangel - tvært i mod!
Hvis der er noget særligt du vil vide, så siger du bare til.
-
Originally posted by Spyro
Jeg har aldrig været så glad for en telefon, som jeg er for min W880i!Jeg var dog så ivrig efter at få den, så jeg ikke kunne vente med at få den i sort.
Dog er den stadig mega lækker i sølv imo, med det sorte backcover. Knapperne skal man klart vende sig til, men det er ikke noget problem hvis man er frisk på det.
Jeg bruger Mp3 afspilleren hver dag (minus weekender, med mindre jeg skal med det offentlige) og der er ingen problemer med. Jeg gider ikke høre radio, for der er ingen der kan sende noget ordentligt musik så det er ikke et feature jeg ser som en mangel - tvært i mod!
Hvis der er noget særligt du vil vide, så siger du bare til.
En ting mere:
Jeg synes det er en skam de har "klemt" den så meget. Skærmen og tastaturet er meget mindre end nødvendigt for at få den til at se mindre ud -
Originally posted by Slacker
En ting mere:
Jeg synes det er en skam de har "klemt" den så meget. Skærmen og tastaturet er meget mindre end nødvendigt for at få den til at se mindre udTjaahh.. Skærmen er ret lille og måtte gerne have været større, men det får mig godt nok ikke til at ændre mening om teleonen.
Men hvad er det du vil bruge en større skærm til ??
Billeder? Det får man ikke noget ud af på en mobil.
TV over 3G nettet? Øhh, der er ikke ordentlig dækning andre steder end 5 meter fra den nærmeste 3G mast (hvis det er 3's egen mast).
Internet? Oplevelsen af internettet bliver ikke federe, ved at gå fra en 1½" skærm til en 3½" PDA.. Få en bærbar og brug mobilen som modem hvis det endelig skal være. Men på den anden side, hvad er så vigtigt at det ikke kan vente til man kommer hjem?Man skal jo også tænke på, at elektronik fylder og så længe det gør dét, er der ikke så meget at rafle om når det kommer til størrelse. At Sony Ericsson har fået en telefon med så mange funktioner og stærke sider, ned i sådan en skal er imo meget imponerende! Telefonen har intet man kan sætte fingre på, når det kommer til størrelsen modsat Motorola RAZR som har en klump for neden samt den er meget bred. Selv de nyeste RAZR og lignende Motorola mobiler, har alle denne klump og alt for gammel teknologi.
Det eneste sted denne telefon halter imo, er kameraet men igen så er en mobiltelefon ikke lavet til at kunne tage billeder.. Vil man have et ordentligt kamera må man sgu tørre tårerne af kinden og tage en kiks, fatte pungen og købe et serperat kamera af en ordentlig kvalitet.
-
Okay de minusser i nævner er
1. Orange bagside... dog syntes jeg ikke det ser helt dumt ud så ikke noget jeg vil tage mig af:D
2. Ringe kamera... dejligt som spyro siger køb et andet, (hvilket jeg har :D) ej men jeg bruger aldrig kamaraet i mobilen... for ringe kvalitet lige meget hvilket det er.
3. Så at skærmen ikke er større, jeg kom fra en tlf som var større men havde en mindre skærm og skærmen passede mig sådan set fint der, jeg er mere intra i funktionalitet og design og umiddelbart er der ingen af de steder at den falder helt igennem også koster den kun 2500 kr. u/abonnement hvilket jeg ikke syntes er galt... -
Jamen den er klart lækker, jeg overvejer den stadig kraftigt. Men større skærme er bare lækrere, man kan nemmere se. Jeg tjekker ofte mail osv på min mobil. Billeder bruger jeg når jeg ikke har kameraet med, jeg har da et ixus 50. Men det har jeg langt fra altid på mig.
Radioen er ikke noget særligt problem for mig personligt..
Og farverne kan man evt købe et cover og mixmatche sig lidt fra -
Ja meeeeen jeg er trendy jeg er "offline"
Jeg bruger min mobil til at ringe og skrive ikke modtage...
og den er storset aldrig tændt...
-
Syns nu kameraet er ok.. Det er en del bedre en det i en W800i (troede ellers det var det samm da de har samme opløsning), så det ser jeg ikke som et minus, det eneste minus er manglende radio, og for mit vedkommende at 3's streaming forbindelse er så ringe..
-
Jeg har ikke 3 og jeg får det aldrig, gider det ikke...
Dog så er grunden til at jeg aldrig bruger radio er fordi de snakker for meget og jeg syntes ofte dækningen er for ringe...
-
Helt iorden, valgte nu os 3 af andre grunde, men det er samme problem med den streaming de bruger, kan dog være at andre selskaber har bedre streaming.. Men MP3 afspilleren fungere fint, og den kan sagtens fyre op under mit sæt siberia høre telefoner
-
Originally posted by teko
Syns nu kameraet er ok.. Det er en del bedre en det i en W800i (troede ellers det var det samm da de har samme opløsning), så det ser jeg ikke som et minus, det eneste minus er manglende radio, og for mit vedkommende at 3's streaming forbindelse er så ringe..Som i det giver mindre støj eller hvad?
For jeg har en K750 nu, og er det bedre end det er det længe nok. -
w880i har da ALT for små taster !
Tag et kig på LG hvis du ikke har gjort det i forvejen: [Blocked Image: http://www.mad4mobilephones.com/images/lg-shine.jpg]
http://mobilpriser.dk/index.ph…ort=-2&submit=S%F8g...%21 -
har en LG chocolat.. fuck hvor er den skod
-
Originally posted by Flindt_DK
w880i har da ALT for små taster !Tag et kig på LG hvis du ikke har gjort det i forvejen: http://www.mad4mobilephones.com/images/lg-shine.jpg
http://mobilpriser.dk/index.ph…ort=-2&submit=S%F8g...%21Hvis du ikke har nogen erfaringer med denne telefon eller med W880i så hold dig da væk. Det har absolut ingen relevans.
-
?
han syntes tasterne er for små.. det skal han vel have lov til
-
Jeg modtog min W880i i fredags. Jeg var også meget spændt på om jeg kunne vende mig til de taster. Men det er ikke noget problem. Jeg har ingen problemer haft endnu.
Dog har der været nogle som har haft en del problemer med denne model.
Nogle siger at den tænder og slukker af sig selv. Problemer med at holde forbindelsen og lyden under samtale.Prøv at søg på W880i inde på http://www.mobildebat.dk
Efter jeg læste lidt om den derinde. Så besluttede jeg mig for at prøve. Startede med at opdatere den og der har ikke været noget i vejen endnu.
Er super glad for den mobil.
-
Originally posted by DonRon
?han syntes tasterne er for små.. det skal han vel have lov til
Nu er det ikke lige din tråd, så det er vidst ikke din beslutning om det er i orden.
Svan spurgte jo efter W880i, ikke eller anden LG.
-
Originally posted by recruit
Jeg modtog min W880i i fredags. Jeg var også meget spændt på om jeg kunne vende mig til de taster. Men det er ikke noget problem. Jeg har ingen problemer haft endnu.Dog har der været nogle som har haft en del problemer med denne model.
Nogle siger at den tænder og slukker af sig selv. Problemer med at holde forbindelsen og lyden under samtale.Prøv at søg på W880i inde på http://www.mobildebat.dk
Efter jeg læste lidt om den derinde. Så besluttede jeg mig for at prøve. Startede med at opdatere den og der har ikke været noget i vejen endnu.
Er super glad for den mobil.
Hmm, har jeg faktisk også prøvet at min slukkede og tændte af sig selv igen.. Men det er kun sket én gang, så det var ik noget jeg tænkte mere over. Ellers har jeg ikke haft nogen problemer overhovedet.
Lyd kvaliteten har jeg heller ikke bemærket noget omrking.