#24 Billederne | Sommer

• Lecter
    [Blocked Image: http://www.2084.dk/miscpics/varmt.jpg]

asgerbj
    [Blocked Image: http://img413.imageshack.us/img413/579/uge24or2.jpg]

Skraap
    [Blocked Image: http://img413.imageshack.us/img413/4049/sommerqm3.jpg]

Lahnet
    [Blocked Image: http://img340.imageshack.us/img340/330/tiff2copykv3.jpg]

|Henrik|
    [Blocked Image: http://img502.imageshack.us/img502/9303/liselundbu8.jpg]

Det var ikke så mange i den her uge :(

Jeg nåede det desværre heller ikke selv da jeg har været syg og har haft bryllup i weekenden, ikke mit eget men et jeg skulle fotografere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Lecter

Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om billedet, men man kan go roligt sige at sommervarmen har været forbi. ;)

asgerbj

Ja sådan kan en sommerdag også se ud her i Danmark, billedet er desværre ret uskarpt. Tror billedet havde været bedre vis du havde rettet kameraet længere nedad så det kun var vand der er i billedet, da baggrunden er lidt forstyrene. ;)

Skraap

Her skulle du have været længere ned i knæ og lidt længere bagud, alt i billedet er skævt og det gør det forvirrene at se på. ;)

Lahnet

Super flot landskabs billede med et rigtig smukt skymønster. ;)

• Lecter - Hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg i bund og grund at billedet er halv kedeligt. Ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive.

asgerbj - Ja regner meget om sommeren, men synes ikke billedet symboliser sommer (godt nok er der noget grønt med på billedet, meen..). Det er oss pæn uskarpt, og som Henrik skriver så er baggrunden lidt forstyrrende. Men ellers kan jeg godt li' billedet.

Skraap - I modsætning til Henrik, så synes jeg det er et fedt billede. Kan godt li' det hælder - det giver en go' effekt imo. Jeg får en stemning af sommer, så nice job.

Lahnet - Et rigtig fin billede. Det første jeg tænkte var, at det var pæn kulisse til et landskabsmaleri.. heh eller noget i den retning. Men nice one.

Henrik - Oss et nice billedet. Synes du har beskåret rigtig flot - så det passer 100%. Mere kan jeg ikke rigtig udtrykke ;)

Det var lige min mening

• Lecter - Det dokumenter i hvert fald at det var varmt den dag. Ideen er god, du kunne dog godt have tænkt lidt mere over baggrunden. Den ledning i venstre side behøvede ikke at være med. Termometret er beskidt i det mindste kunne du lige have tørret det af.

asgerbj - Sikkert taget i frustration over vejret. Ikke særligt interessant eller godt - Sorry.

Skraap - Jeg kan godt lide motivet. Ville dog gerne have haft Autocamperen skrap også. En mindre blænde (større f-tal) havde gjort underværker tror jeg.

Henrik - Det ser superskarpt ud, rigtig mange detailer i de sten i vandkanten. Himlen er desværre brændt ud, en blå himmel havde pyntet her. Måske lidt mere kontrast, men det er svært at sige i den størrelse vi ser her. Ellers nice.

Ellers tak for kritikken.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

Rettet 2 gange, sidst af Lahnet ().

• Lecter
    En god måde at vise den danske sommer, netop fordi vi i stadig stigende grad oplever mere og mere ekstreme temperaturer. Selvom det naturligvis ikke giver et rigtigt billede af hvordan temperaturen er udenfor, så kan man næsten forestille sig hvordan sådan en temperatur føles - hvem har efterhånden ikke også opholdt sig i en ulidelig varm udestue eller lign.

asgerbj
    Jeg vil give de to andre ret i, at baggrunden ikke er helt heldig, men det er bestemt ikke et dårligt forsøg. Med det sommervejr vi har i Danmark, og de voldsomme skift man kan opleve i vejret, så er det en god kontrast til Lecter's billede.

Skraap
    Rigtig godt billede! Der er et eller andet ved det der fanger mig, og skævheden gør det bestemt ikke værre, tværtimod.

Lahnet
    Jeg kan skrive det samme til dig som til Skraap, lige pånær det med skævheden altså ;) Jeg kan rigtig godt lide dit billede, og det vil ikke gøre billedet ringere hvis det blev større og kom i en ramme på en væg. Naturligvis i de rigtige omgivelser. Det viser Danmark fra en af de pæne sider - den grønne ;)

|Henrik|
    Billedet er egentlig ganske udmærket, men det er en skam, at himlen ikke er blå - det ville give noget ekstra, tror jeg.

• Hehe du får mig ikke til at redigere i virkeligheden. Tror det var noget af det første jeg lærte på journalisthøjskolen ;)

Men nej, det er ikke et super spændende billede. Gad bare ikke et kedeligt billede af blomst, som umiddelbart var eneste alternativ hehe.

• Når man nu ikke selv kan tage billeder pt. må man vel komme med lidt kommentarer i det mindste :

Lecter :
    En Dansk sommer var ikke det første jeg tænkte på, nok nærmere Sahara :)). Men egenlig ganske fint billed, havde nok valgt ca samme placering hvis jeg selv skulle tage det. At billed dog er lidt små kedeligt måske er så noget andet.

asgerbj :
    Siger mig ikke specielt meget, og selvom det regner meget i Danmark forbinder jeg nu stadig ikke det billed med Sommer. Men de andre har hvis sagt hvad der skal siges bla om baggrunden.

Skraap :
    Et billed som må siges at vise den danske sommer rigtigt godt. Skiltet fanger mig egenlig fint så skævheden må ikke genere mig ret meget :))

Lahnet :
    Har ikke så meget og sige, rigtigt lækkert billed. En lidt mere blå himmel havde nok lidt gjort det sidste, men alt i alt flot landskabs billed.

Henrik| :
    Beskæring og skarphed er der jo ikke ret meget og sige til, en dag med solen fremme så havde det været helt perfekt tror jeg, men de forhold har man jo desværre ikke altid. Ellers rigtigt godt.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm