Problemet er jo bare at han har oprettet en del flere af samme skuffe:

Opfølgning på QXL!
-
-
Originally posted by Carpe^Diem
Problemet er jo bare at han har oprettet en del flere af samme skuffe:Netop det jeg skrev tidligere, og manden laver næppe andet i hans hverdag end at sidde og bedrage folk via QXL... (skulle ikke undre mig han er samfundsnasser på en eller anden front)
-
Godt gået, Shahid!
Men man kan ikke andet være skuffet over QXL når de i bund og grund ikke gør en skid medmindre andre finder beviser og gør dem opmærksom på en ulovlig auktion. Selv i en auktion som denne, som så tydeligt var ulovlig, gad de ikke gøre en skid inden de fik nogle beviser. Og så lukker de ikke engang personens andre identiske annoncer.
QXL er den værste gang mafiahandel, og jeg vil af rent princip ikke handle hos dem. Jeg så også det program der var med dem på Basta (eller hvor det var) og de var ærlig talt temmelig latterlige.
- Anders
-
Well. nu har jeg sendt en milliard anmeldelser... så nu må vi se om de vil tage sig af det... Jeg synes ikke specielt godt om at han tjener penge på noget han intet har betalt for. Software kopiering er en ting, men når det er med egen fortjenste for øje, så stinker det !
-
Igen :
QuoteHej Shahid
Tak for din mail.
jeg har sørget for de sidste auktioner er lukket :o)
Med venlig hilsen
Mads
-
Hehe Juice
Skrev igen til dem:
QuoteHey igen QXL kundeservice.
Det er rart at i lukker ned for de ulovlige auktioner
Jeg vil dog foreslå at i banner brugere som "It_Chief" så folk der sælger ulovligt en gang ikke vender tilbage.
På denne måde vil folk se at I tager jer af ulovlige sager og er en helt og aldeles ærlig auktionssite og det vil i sidste ende betyde flere kunder.Mvh. Shahid
Hvorefter de svarede :
QuoteHej Shahid
Tak for din mail.
Dette vil automatisk ske når brugeren får lukket 3. auktion.
Med venlig hilsen
Lasse
-
Det lyder jo godt
Så må man bare håbe at han ikke opretter en ny bruger og fortsætter...