fuck jeg hader det

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Damn det var tidligt i starter ;)


    Sig det til butikskæderne :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Sig det til butikskæderne :D


    heh ja de starter LIGE EFTER efterårsferien med alt pynten...


    og apropos efterårsferie...aaarh det blir nice... 8);)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HADER julen... X(


    Det eneste jeg rigtig glæder mig til ved julen - er det årlige jule-lan med gutterne med masser af snaps og julebryg ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det eneste jeg rigtig glæder mig til ved julen - er det årlige jule-lan med gutterne med masser af snaps og julebryg ;)


    He ... Det eneste jeg glæder mig til denne jul er den KISS 558´er... :)) .... Skal arbejde mellem jul og nytår heldigvis, så jeg har noget at lave som ikke omfatter en masse %´er, så det er jo godt nok. Skal jo også være i form til nytårsaften... :))

  • Glæder mig til:


    ris ala'mande (stav.dk)


    penge til HW


    sexede nissepiger i strømper med "gaver" til mig?


    Plz...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    WizZarD >>


    aarh luk dog for dit pis...skift dog selv navn hvis det skal være...wizard....hehe....naaahhh....supernørd måske, men det er noed andet du... ;) :]



    Ja ja - noooooooooob du snakker som du har forstand til........................Hmmmmmm underligt du ikke bare holder kaje så...... :] :] :] :]

  • Quote

    ja underligt for en nørd som dig...jeg er måske computer-nybegynder, men det betyder ik at jeg er tabt bag en vogn som dig....*ups* sagde jeg tabt? sry jeg mente - SMIDT UD!!!



    Get real grønskolling - "smidt af" indikerer jo at man har været med - hvilket er noget du hverken har - er eller kommer til. Kom igen når du i det mindste er myndig.. ;);)


    Btw : Hvis nørd er det modsatte af dig, så kald mig bare nørd, for du er da det tåbeligste indslag vi længe har set på denne kanal.... X(X(


  • hvad har det at gøre om man er myndig??


    desuden fatter jeg ik hvad du begynder at gabe op over...han whinede for sygt og det syns jeg som et par andre, var rimelig lame at se på...desuden er hans signature da for lamt...han må sføli selvom alt det han gør og han har lov til det, det ved jeg da godt...men jeg sagde bare min mening...

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    hvad har det at gøre om man er myndig??


    comp-nOOben*


    Hvorfor finder du ikke et andet forum at debatere på??? For den indstilling du har på tingene her på siden kommer du ikke langt med.. Manden kommer med en oplevelse han har haft. Nr 1: Det er computer relateret, Nr 2: Det er ikke stødende på nogen måde. Så hvis du ikke finder tråden interessant så unlad da forhel#>#" at læse den..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HADER julen... X(


    Ja har det på samme måde - har bare lyst til at søge væk. Men ting som fed dansk julemad og julebajere får mig alligevel til at blive :P

  • Til comp-nOOben*
    JA og det er ikke bare i denne tråd du te'r dig som en lille opblæst - et eller andet - som jeg ik' vil nævne her, da vi jo ska' skrive pænt. Prøv at stikke fingeren i "jorden" og læg mærke til hvordan dette forum kører. Opfør dig fornuftigt eller som andre skriver, smut du hen i et andet forum, vor du ikke falder igennem.
    Prøv dog at kigge rundt i de forskellige tråde (ihf. de fleste) og se hvordan vi hyggesnakker og hjælper hinanden. Sådan skal det være og ikke som du i dine svar lægger op til - nemlig ballade. :(
    Lær det - fat det - eller forsvind. Længere er den ikke !

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HADER julen... X(


    Samme her - det eneste jeg egentligt ser frem til, er den gode mad juleaften. Alt det andet er en gang opreklameret gejl. Jeg tvivler på, at ret mange overhovedet ved hvorfor man fejrer juleaften. Og eftersom jeg er ateist, siger netop det mig ingenting. Ergo, afskaf skidtet.

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Til comp-nOOben*
    JA og det er ikke bare i denne tråd du te'r dig som en lille oplæst - et eller andet - som jeg ik' vil nævne her, da vi jo ska' skrive pænt. Prøv at stikke fingeren i "jorden" og læg mærke til hvordan dette forum kører. Opfør dig fornuftigt eller som andre skriver, smut du hen i et andet forum, vor du ikke falder igennem.
    Prøv dog at kigge rundt i de forskellige tråde (ihf. de fleste) og se hvordan vi hyggesnakker og hjælper hinanden. Sådan skal det være og ikke som du i dine svar lægger op til - nemlig ballade. :(
    Lær det - fat det - eller forsvind. Længere er den ikke !


    Dejligt formuleret ! 100 % enig ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Til comp-nOOben*
    JA og det er ikke bare i denne tråd du te'r dig som en lille oplæst - et eller andet - som jeg ik' vil nævne her, da vi jo ska' skrive pænt. Prøv at stikke fingeren i "jorden" og læg mærke til hvordan dette forum kører. Opfør dig fornuftigt eller som andre skriver, smut du hen i et andet forum, vor du ikke falder igennem.
    Prøv dog at kigge rundt i de forskellige tråde (ihf. de fleste) og se hvordan vi hyggesnakker og hjælper hinanden. Sådan skal det være og ikke som du i dine svar lægger op til - nemlig ballade. :(
    Lær det - fat det - eller forsvind. Længere er den ikke !


    ja ok sry, den var måske lidt rigeligt....skal nok holde mig væk næste gang så...æææhh....ja....jeg syns bare den var lidt lam, men jo, så burde man vel blive væk...skal nok lade vær' med at provokere længere... :):O

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Dejligt formuleret ! 100 % enig ;)



    Rart at få bekræftet at det ikke er mig der er ved at blive ZippeD......... ;);)