Gratis avis - Ti Minutter

Originally posted by Rasmus_yamaha
    http://www.googleerdinven.dk

Den kommentar er god - HVIS DET ER UMIDELBART LET AT FINDE VIA GOOGLE!!!

Medmindre du har tjecket selv og konstateret at det var meget let, så lad være med at komme med en sådan kommentar....

Skal det være til lidt hjælp, og samtidigt fortælle folk at de selv burde gøre en indsats for at finde noget selv, virker et link ala dette meget bedre.

(her skal søgestrengen selv. udskiftes med den relevante søgning).

/ask

• her kommer der en god information

Før 11. august 2006 hed denne 10minutter, men som i dag hedder Centrum Morgen

du skal gå ind under nordjysk stiftindenes hjemmeside
    så skulle du kunne finde den da den bliver omdelt i region nordjylland

• FAT nu jeg har google! ellers havde eg nok ikke opretter.
    Hvorfor fanden kommenterer du hvis ikke du kan bidrage med noget relevant!

Hold venligst OT ude!

• @Rasmus_yamaha:

Se det var jo noget helt andet.

Min post var ikke ment som en sviner til dig, men uden den ekstra viden du kom med kunne det godt have været lidt bøvlet at finde via google (self. kunne det have ladet sig gøre, hvis man virkeligt ville!!)

/ask

Originally posted by bublegum
    5 ligegyldige indlæg og endnu ikke et der løser "problemet"

Jeg prøver et andet sted end Tweak.dk
    Tak for den venlige behandling.

Prøv nu at læs hvad der er skrevet!!!!

søger du på 10minutter på google kommer ditcentrum op som første hit - som er internetudgaven af morgen centrum (som er hvad 10 minutter hedder i dag - og som er skrevet tidligere i tråden).

/ask

• 4 indlæg fortæller mig 10minutter er ændrte til ditcentrum, som jeg ikke vidste!
    Havde dette været smidt i 1 indlæg havde alt dette bavl været unødvendigt.

Har man kke noget relevant at bidrage med, så bør man ikke bidrage!
    Så stop dine smarte kommentarer :offtopic:

Originally posted by bublegum

4 indlæg fortæller mig 10minutter er ændrte til ditcentrum, som jeg ikke vidste!
    Havde dette været smidt i 1 indlæg havde alt dette bavl været unødvendigt.

Har man kke noget relevant at bidrage med, så bør man ikke bidrage!
    Så stop dine smarte kommentarer :offtopic:

Af dit første indlæg kan man ikke se at du overhovedet har forsøgt at finde ud af noget selv, og derfor skriver folk det som de gør fordi vi har en forventning om at man forsøger selv at finde info inden man bare spørger efter det og lader andre finde de samme informationer.

Og du har åbenbart heller ikke forsøgt særligt meget da du ikke engang fandt ud af at den har skiftet navn på trods af at det stod klart og tydeligt på Google.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Korrekt!
    Langt de fleste problemer kan løses via Google, og kunne alle løse Deres problemer via Google, så fandtes Tweak.dk nok ikke ;)

Jeg kendte IKKE til navneskiftet, og havde derfor ledt forgæves efter 10minutter. At man så opretter herinde i håb om en venlig sjæl skriver "Hejsa - 10minutter har skiftet navn til bl.a. bla., og dette finder du her" havde været rart. Istedetfor provokerende og ligegyldige indlæg og google er din ven!

Jeg gik udfra der på Tweak.dk var plads til alle.

Sidste indlæg herfra.

• Lol, spis en kiks bubblegum.

"Jeg gik ud fra at der på tweak.dk var plads til alle" , hvad har det overhovedet at gøre med noget som helst i den her sammenhæng?

Og se da igennem de Rasmus' første indlæg, istedet for at gøre noget stort ud af det. Han gav dig et fornuftigt svar du kunne bruge i hans andet indlæg, og så er den pot ude?