XP eller Vísta?

  • den bruger nu ikke USB pennen som RAM direkte, men jo :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Malk
    den bruger nu ikke USB pennen som RAM direkte, men jo :)


    Nej nej men der er altid en grov forklaring... tror enten der har været en på tweak.dk eller tweakup.dk hwt.dk eller sådan noget mener det var tweak.dk men de fandt i hvert fald at de ikke var videre godt...

  • jeg køre xp nu men har haft Vista ulitmate x32 (DK) her på og det fik mine spil til at lagge mens den kunne finde på at fryse. så XP bliver på den maskine her

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU


  • Hvis du nu prøver mit fine [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=2089] link, så ved jeg ikke om du får nogen gode ideer? :oops:


    Hvis ikke, så klik på linket.

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Jo.. Big time..


    Jeg bruger MAX 45% i Vista, ud af 2 GB.


    ja i idle tilstand eller når du rent faktisk bruger din pc ? jeg kan snildt bruge mere endgb ram men igen det kommer også an på hvad programmer man bruger :)

  • Quote

    Originally posted by DmK
    ja i idle tilstand eller når du rent faktisk bruger din pc ? jeg kan snildt bruge mere endgb ram men igen det kommer også an på hvad programmer man bruger :)


    Messenger, Media Player, FireFox, flytter rundt på filer..


    Men det er jo lidt det jeg mener med at 4 GB er overkill til en PC.. For en PC er sådan en type computer som de fleste mennesker har (Deraf navnet, Personal Computer), dvs. sådan en man ikke kører tunge redigerings programmer som f.eks. 3D Max og hvad de nu hedder alle de store programmer som professionelle bruger på deres Workstations.


    Man får ikke brug for mere end 2 GB før en sidder og kører Vista x64 og 2 gange BattleField 2 eller 2142.. SÅ kan det være at det begynder at knibe. :roller:


    Nu har man jo også en sidefil, som bliver brugt..

  • Er der nogen her der ved om det er rigtig med Nvidia 680i + 4Giga ram ikke virker sammen med VISTA.


    Har nemlig kun 2.5giga synlige hvis jeg højreklikker på denne computer og vælger enskaber. i XP...?


    Har hørt lidt om at der vistnok er et problem, men ved bare ikke om det kan fikses på en eller anden måde.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Prøv at spil BF2 på maks. settings med VT TS MSN ICQ IE7 etc. åben i Vista 64-bit så kan jeg kun sige en ting.... 4GB er ikke Overkill...


    Hvorfor har du også alle de programmer åbne?


    Det er ikke M$ skyld, at du ikke kan finde ud af at lukke alt det lort når du skal spille.. Det er 100% på egen regning!


    Man er da komplet idiot, hvis man tror at man kan spille med fornuftig ydelse, når alt det knald kører i baggrunden! :boxed: :roller:

  • Quote

    Originally posted by AXE
    Er der nogen her der ved om det er rigtig med Nvidia 680i + 4Giga ram ikke virker sammen med VISTA.


    Har nemlig kun 2.5giga synlige hvis jeg højreklikker på denne computer og vælger enskaber. i XP...?


    Har hørt lidt om at der vistnok er et problem, men ved bare ikke om det kan fikses på en eller anden måde.


    En af mine m8's har 4 GB Team Xtreme RAM på et EVGA nForce 680i SLI board, og det virker ganske fint i Vista Ultimate x64..


    Så længe du bruger 64 bit OS, kan du gøre nytte af dine 4 GB. :)

  • Hej


    Har haft Vista i 2 måneder ca, og jeg skifter ik tilbage..tværtimod syntes jeg faktisk at spillene køre bedre og responsen er langt bedre også i prg, alt i alt er jeg 100% tilfreds med vista selvom der er små fejl stadigvæk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    har xp det fungere fint
    venter med at købe vista til alle børne sygdommene er væk
    eller så venter jeg til det helt nye styresystem kommer



    de er stort set væk.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • jeg bruger Windows Vista Ultimate OEM UK da jeg ik kan installer Windows XP SP2 DK kommer fejl under installer ned sys, dll og andre filer jeg ik kan installer :(


    og jeg får nogle små fejl i vista som bla. Windows - Bad Image

  • Kører med Vista 32 på både lap og stationær. Dog har jeg i sidste uge lavet en dualboot med xp og vista på den stationære eftersom xp nu alligevel bare giver en del mere performance i spil!


    D10, blah... vil hellere se noget fysik!


    Stemte alligevel vista fordi det kører på 2 ud af mine 3 boot, hvis man kan sige det sådan.


    Men hensyn til børnesygdomme, så er der stadig en del dog har de rettet mange!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|


  • Har jeg behov for at have kørende, men det er altså små programmer men sammen med Vista 64-bit skal vi over 2GB for at det kører ordentligt...