Hvad bruger du flest timer på: Radio eller TV?

  • Quote

    Originally posted by Reader


    Går på sommerferie, lidt trist kan ikke høre dem, når jeg er på arbejde så ;(


    Lige præcis, og så kommer de først tilbage i august. Savner dem allerede! Glæder mig til at høre hvordan det er gået med Kasper :D

  • Det er nok 50/50 hos mig, ser hverken ret meget tv eller lytter til ret meget radio. Men i sidste ende lytter jeg nok mere til radio (P3).

  • 1 stk. stemme på TV da det er foretruket medie hos mig, radioen kun ½ time om aften når der skal vaskes op og smørres madpakker til mine kære unger X(

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • har ingen radio, og mit tv er ik sadt til så sidder extremt meget ved min computer :) men det radio og tv jeg så se og høre blir i min mors stue *GG* er for doven til at sætte kable til mit tv...

  • Der er ikke blevet hørt radio her i huset i 4-5 år. Foretrækker selv at bestemme hvad jeg hører af musik, samtidigt med at jeg også vil slippe for evige afbrydelser fra påtrængende studieværter. Jeg ejer ikke engang noget som kan modtage radio. Det skulle da lige være mit støvede vækkeur i bunden af skabet.


    Så mit svar er TV - hvis ingen havde gættet det optil nu.

  • må sige TV, da den kører en del... især om eftermiddagen efter skole er det dejligt at lægge sig hen og bare zappe lidt rundt...


    hvis radiotrangen skulle melde sig, så har jeg en lille netradio gadget i min sidebar på computeren... ellers så hører jeg radio i bilen... thevoice, ABC, 100FM eller TV2 radio... DR's radio er ligesom i fjernsynet... der kommer aldrig noget der er værd at høre

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg ser næsten kun Tv. Radio er kun i bilen og der sidder nogle meget dårlige højttalere i. Men jeg har altid intensioner om at høre mere radio herhjemme. Jeg glemmer det bare da jeg kun har radio over nettet.


    Når jeg hører radio (som f.eks. nu fordi jeg lige er mindet på det) er det som regel P3. Jeg gider ikke Voice o.lign. da det er alt for poppet snak og så er det de samme få numre som bliver spillet mange gange dagligt. P3 er i mine øjne den absolut bedste kanal.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    lytter jo til radio når jeg er på arb, men når jeg kommer hjem kører tvet ved siden af skærmen mens jeg spiller på pcen....


    Præcis det samme.
    Faktisk så slemt at jeg skal ha' begge ting kørene uanset hvad, hvis jeg slukker tv'et mister jeg lysten til at spille computer og omvendt.
    For fuldstændig depression hvis jeg ikke kan få tv'et til at køre i baggrunden.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe