Fra lvl 60 til 70

  • Hey, jeg har ikke spillet WoW i godt og vel 8 måneder nu, men har besluttet at så småt begynde igen, og så tænkte jeg om der måske var nogle gode råd og lignende til hvordan man hurtigst og bedst når lvl 70? Eller om man bare skal queste/grinde :D


    Hvis det er til nogen hjælp, så er min main en Tauren Warrior :evil:


    På forhånd tak :rules:

  • Det bedste og nemmeste til lvl 70, det er bare og quest, det gir så sindsygt godt..


    Questene gir en sindsyg xp reward, + grind samtidig med.. Så tar det ingen tid overhovedet. Evt nogen enkelte instance run for at det ikke skal blive kedeligt :)

  • se om du ikke kan finde et sted hvor du kan downloade


    Joana_s_Horde_Leveling_Guide_1-70


    Den er noget af det bedste jeg længe har set.. og det går dæleme stærkt med XP'erne

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    Hey, jeg har ikke spillet WoW i godt og vel 8 måneder nu, men har besluttet at så småt begynde igen, og så tænkte jeg om der måske var nogle gode råd og lignende til hvordan man hurtigst og bedst når lvl 70? Eller om man bare skal queste/grinde :D


    Hvis det er til nogen hjælp, så er min main en Tauren Warrior :evil:


    På forhånd tak :rules:


    Quests og så instances.


    En almindelig quest som går ud på at dræbe X antal mobs, gir ca. 10k til 14k xp hver gang.


    Der er en del Group Quests i Outland. Uden for instances. Disse kan tit tage lang tid og finde grupper til, men lad være med at fokusere mere på dem. Bare hop på vognen hvis nogen søger eller skriv i /1 eller /4 (Som du joiner når du bruger LFG værktøjet) engang imellem.

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    det er vel ikke ligefrem ulovligt, tvivler på at han/hun har copyright på den guide


    Joana har copyright på den. Har selv købt guiden.. Ved og downloade den, tager du
    kun røven på dig selv. Joana har købt alle rettigheder til guiden :)



    Quote

    This guide is copyright protected. It is unlawful to distribute it.


    Tager fra Joanasworld.com - members area


    Kig evt. selv på siden, klik her


    Edit:
    Man skal da være noget af en skovl, hvis man ligger en guide ud på internettet
    og sælger den til andre for penge. Og så ikk har copyright på den?


    Quote

    Originally posted by Gurk
    se om du ikke kan finde et sted hvor du kan downloade


    Joana_s_Horde_Leveling_Guide_1-70


    Den er noget af det bedste jeg længe har set.. og det går dæleme stærkt med XP'erne


    Jaeh, Joana har nok lavet den bedste guide jeg har selv! Og hvis man ikk kan finde ud af en quest, kan man se filmen. Også et bevis på, at det ikk er snyd og bedrag.


    Jeg købte den, istedet for at downloade ulovligt.
    Joana har virkelig brugt tid på og lave den, og han fortjener hver en øre man betaler!

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 3 gange, sidst af Awokeneyes ().




  • Hvad koser den ?

  • $37 dollar + nogle af 80,- (DK) at betale via. banken. Ved ikk lige hvor meget $1 dollar
    står i lige nu..


    Edit:
    Og det du får for de $37 dollar er:
    Joana's 1-25 Blood Elf Leveling Guide.
    Joana's 1-60 Horde Leveling Guide.
    Joana's 60-70 Outland Step-by-Step Guide.
    Joana's 60-70 Outland Reference Guide.


    Og til sidst, en 'Change Log' for alle Joana's Guides.



    Alle Joana's Guides kan printes ud, hvis ens computer crasher imens man har IE eller Firefox
    oppe. Jeg syntes selv det er letter, at ha det på papir, eller på en anden skærm..
    Istedet for at Tab+Alt :)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 3 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • Dengang jeg started ud med og søge efter en leveling guide, spurgte jeg IRL m8s, og ingame m8s,
    om de kunne give et link til en god guide, og næsten alle sagde at Joana's guide var det
    eneste der holdte.. Så fik jeg endelig købt den, og gik igang :)


    Fik min Orc Warlock op på level 46, med lidt mere end 4 dage /played
    Den har mere end 4 dage /played nu, pga. jeg har brugt den til bank + AH scanner..
    Og holdt pause på den, for at få noget rested XP


    Imens jeg level'ed den, passed jeg mit arbejde og vennerne.
    Arbejdet fra 08:00 til 14:30 hver dag, og så kom vennerne i første række efter.


    Brugte guiden her i weekenden igen, fik min Orc Hunter fra 64 til 67.
    Fri om fredagen, i byen hele lørdag, og så søndag "slappe af dag".
    Kun fredag og søndag jeg fik spillet på den!

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().


  • Jeg gik fra 1-70 på 12 dages played, jeg kan ikke se hvorfor det skal gå hurtiger. De fleste tror nok at de sjoveste først kommer i level 70, men jeg syntes nu det er tusinde gange sjovere at level sin char første gang, bagefter er det bare så bare ikke sjovt mere da man har gjort det før.