Hvis i ikke har læst det, så læs de gode tips Boris giver i B.T. fra i dag ang. fladskærms TV

Boris i B.T.
-
-
Originally posted by Happy^
Hvis i ikke har læst det, så læs de gode tips Boris giver i B.T. fra i dag ang. fladskærms TVDu skulle ikke have nogle links eller et eller andet?
Eller skulle man have købt avisen? -
Originally posted by celfa
Du skulle ikke have nogle links eller et eller andet?
Eller skulle man have købt avisen?Jeg har avisen liggende, så ved ikke om det også kan læses online et sted.
-
Så godt forsiden i dag, men jeg køber ikke lige så tit aviser, og når jeg endelig køber er det som regel Ekstra Bladet for de har bedre tegneserier.
Stod der noget interessant om fladskærme som er nyt for os herinde?
- Anders
-
Originally posted by dna
Så godt forsiden i dag, men jeg køber ikke lige så tit aviser, og når jeg endelig køber er det som regel Ekstra Bladet for de har bedre tegneserier.
Stod der noget interessant om fladskærme som er nyt for os herinde?- Anders
haha... god stil at købe aviser ud fra deres tegneserier
-
Undskyld jeg spørger, men hvis det ikke kan læses på nettet, hvad skal vi så med det "tip" ?
Det er da et lidt sent tidspunkt at komme med den slags på...
-
Originally posted by Mikkel
Undskyld jeg spørger, men hvis det ikke kan læses på nettet, hvad skal vi så med det "tip" ?Det er da et lidt sent tidspunkt at komme med den slags på...
Manden har da vel lov til at fortælle det?
Nu er det jo ikke særlig svært at skaffe gårsdagens avis frem
-
Originally posted by dna
Så godt forsiden i dag, men jeg køber ikke lige så tit aviser, og når jeg endelig køber er det som regel Ekstra Bladet for de har bedre tegneserier.Stod der noget interessant om fladskærme som er nyt for os herinde?
- Anders
Og side 9 pige
-
Originally posted by Mikkel
Undskyld jeg spørger, men hvis det ikke kan læses på nettet, hvad skal vi så med det "tip" ?Det er da et lidt sent tidspunkt at komme med den slags på...
Du kan læse deres nyheder 1 eller 2 dage efter det har været i avisen på http://www.bt.dk
-
Originally posted by Jacorik
Og side 9 pige
Håndværkerpigen ftw!!