Enavia konkurs! Watch on! eller?

• Jeg handlede med dem i april, og lagde godt mærke til en ualmindelig dårlig behandling, men troede i første omgang der bare var gået påskekuller i den, indtil jeg blev oplyst, at de rent faktisk har fyret samtlige folk :boxed: Jeg fik heldigvis mine varer efter en masse besvær.

Synes det er svineri de bare lader hjemmesiden kører. Der var også en bruger på newz.dk der kunne gennemføre en handel (med falske oplysninger) efter der blev oplyst, at onlinebetalinger var blevet lukket.

• Følger lige lidt her - har skrevet en mail til dem, men det har ikke svaret, og deres online chat virker heller ikke. De har nemlig et kabinet jeg meget gerne vil have fingerene i.

Jeg tror de har lukket - men siden man også kan afhente ved dem, kunne det være man skulle tage et smut forbi og se hvad der sker.

Mvh Stubkier

Originally posted by Stubkier
    Følger lige lidt her - har skrevet en mail til dem, men det har ikke svaret, og deres online chat virker heller ikke. De har nemlig et kabinet jeg meget gerne vil have fingerene i.

Jeg tror de har lukket - men siden man også kan afhente ved dem, kunne det være man skulle tage et smut forbi og se hvad der sker.

Mvh Stubkier

Jeg var forbi derude for ca. en måned siden, fordi min ordre hos dem pludselig blev annulleret, efter jeg ikke havde hørt fra dem en uges tid.

På døren derude sidder der bare en seddel hvor der står: "Firmaet er lukket"

Jeg kan køre forbi på vej hjem fra arbejde i dag og tage et billede hvis I vil have et bevis... ;)