#21 Billederne | Personer i det offentlige rum

• Angelus
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/IMG_0211.jpg]

nonsens
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13171&sid=]

Lahnet
    [Blocked Image: http://img256.imageshack.us/img256/2369/copyofutterslevmose02qw2.jpg]

_WHAT_
    [Blocked Image: http://www.theis.dk/pics/pub1.jpg]

Rolex
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13194&sid=]

har dumpet din ud maverick da jeg ikke syntes den er inden for emnet. Men hvis du kommer med et andet i dag skal jeg skifte det ud og sætte det ind her når det nu er mig der har været meget off og ikke læst hvad du har skrevet.

Sgu ikke mange der var med i den her uge var det lidt for meget at skulle overvinde. Det er god øvelse og der ikke noget at være bange for.

Generelt vil jeg da gerne opfordre til at man prøver at deltage selvom det ikke lige er den nemmeste opgave. Det skulle jo gerne være udfordrende og gøre jer bedre. Det hjælper jo ikke meget hvis i så bare deltager i dem der har trykke rammer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Angelus
    Fint nok billede. Godt motiv. Kunne godt tænke mig et lidt mere tydeligt ansigt, tror du har solen på den forkerte side.

nonsens
    Du deltog og det var da bedre end mange af os andre kunne præstere. Men lidt kedeligt. Man er ikke helt i kontakt med menneskerne på billedet.

Lahnet
    Godt billede :) En mand der rigtig hygger sig :P Den gider kun loade ½-delen af billedet. Derfor også en halv dårlig kommentar :P Skal nok uddybe i en EDIT..

_WHAT_
    Godt billede. Måske skulle du have tænkt over om du ikke skulle have haft mindre "halve personer" med.. Måske du bare skulle have koncentreret dig om de 3 piger der posere lidt foran kameraet ;) ?

Rolex
    Slet ingen fokus i hans hoved. Det er helt uskarpt. Men ellers et fint billede og en "køn" person :finger:

Maverick
    Ville måske hellere have haft set kundens ansigt. Folk bag fra er ikke altid skide godt på billeder.. Men flot du deltog :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Tjaa nu er det jo foran en stor koncert scene så det skulle gerne afspejle at der er mange mennesker :)

Originally posted by _WHAT_
    Tjaa nu er det jo foran en stor koncert scene så det skulle gerne afspejle at der er mange mennesker :)

Var jo bare et forslag til et andet billede;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by celfa

Var jo bare et forslag til et andet billede;)

Jep I know men var ikke lige det jeg ville opnå med det her billede :)

• Lækkert billede What :) Ska så også lige hilse og sige det billede perfekt afspejler stemningen der var den dag :D bar synd det blev såen et lorte vejr dagen efter ;)

Og jeg fik ikk lige set dig What, for jah, hvis jeg havde set dig og klokken var over 20 havde jeg alligevel ikke kunne huske det :D :cheers:

Originally posted by Kenny
    Lækkert billede What :) Ska så også lige hilse og sige det billede perfekt afspejler stemningen der var den dag :D bar synd det blev såen et lorte vejr dagen efter ;)

Og jeg fik ikk lige set dig What, for jah, hvis jeg havde set dig og klokken var over 20 havde jeg alligevel ikke kunne huske det :D :cheers:

Hehe godt der var nogen som blev stiv mens vi andre arbejdede :))

Jeg har smidt nogle D.A.D billeder op på min side der også kan kigges. Der er ikke så mange endnu men der kommer meget mere når jeg kommer hjem fra beachparty tager afsted nu her om en lille halv time.

Originally posted by _WHAT_

Hehe godt der var nogen som blev stiv mens vi andre arbejdede :))

Jeg har smidt nogle D.A.D billeder op på min side der også kan kigges. Der er ikke så mange endnu men der kommer meget mere når jeg kommer hjem fra beachparty tager afsted nu her om en lille halv time.

Dem må man da hellere kigge på. Så dig dog heller ikke :T

Men synes edermame DAD var skuffende :pokey:

• Ej come on få nu ikke de her tråde til at dø.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• nonsens
    Syntes ikke dit billede er særlig godt, det ryster, meget uskarpt, der er ikke fockus på nogle bestemte, man kan "se" nogle i baggrunden... husk på, som what også sagde, folk bider ikke hehe.

Lahnet
    Syntes det er et godt billede, en mad der sidder stille i en park, go ide. manden er skarp så det er godt, solen på den rigtige side.. nice nok :9xo

_WHAT_
    Tjaa.. dine billeder er som vær gang utrolig dårlige :$ hehe...
    Aj, nice billede, de unge piger til Nick og jay er skarpe, der er ikke så meget andet at sige hehe... men du slap måske lidt let fra det denne her uge hehe, alle der ville jo gerne ha billeder :P

Rolex
    den der tysker kunne godt ha været lidt mere skarp, måske en anden baggrund, men det bestemmer man jo ikke altid selv, men ellers nice :)

Maverick
    nice nok billede, det er ivertifald i det offenlige hehe ;) meget beder end bamserne