En lille bil od fordring. Renaulkt 25 tx 1990

  • Ok folkens i må hjælpe mig.


    Jeg skal finde ud af hvad ny prisen på sadan en fetter var i slutningen af 1990.....
    Ja grunden er at jeg har fået en og den skal forsikres men de kan kun hjælpe mig hvis de har en ny pris at arbejde med....


    Og renault danmark kan ikke hjælpe for de glemmer som en pc alt hvad der ikke handler om deres nyeste modeller....
    Eller de ville ikke hjælpe....


    Men dennne lille hygge troll er en dejlig b il og den skal hentes i syd frankrig til sommer (snart)
    Men hvis den koste for meget at forsikre i dk så må vi desværre takke nej til den og lade den stå hos sviger folket....


    Så hvis du kender en hvis hamsters bros fetters vens transvestit kærestes onkels hunds kones mand kendte en renault forhandler i 1990 så læg dem please i benlås og udtving dem prisen på den
    (fra ny altså) jeg ved at de går for ca 30 000 idag +/-


    Her er lige et link til specs...
    renaukl 25 tx


    og ja jeg har prøvet google, det hjalp ikke....



    På forhånd tak for hjælpen tweaks.


    Hygge Dwmc

  • http://www.bilgalleri.dk/html/…eDetail.asp?MSG_ID=223414


    Hold lidt øje med tråden, måske kommer der lidt hjælp der.


    Nu jeg en spade til svensk, men er dette ikke ny prisen for sådan en sag ?


    http://www.clubrenaultsverige.…nge_detail.asp?ModelID=53

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Jeg skal finde ud af hvad ny prisen på sadan en fetter var i slutningen af 1990.....
    Ja grunden er at jeg har fået en og den skal forsikres men de kan kun hjælpe mig hvis de har en ny pris at arbejde med....


    Find et andet forsikringsselskab! Hvis dit nuværende ikke vil forsikre den, så skift (eller start med at forklare dem at du har tænkt sig at skifte hvis de ikke kan hjælpe - det kan løsne en del).


    Når det kommer til bilforsikring så er det iøvrigt altid en god ide at snakke med mange selskaber, der kan være meget stor forskel i prisen. Jeg fik selv alt fra 8.000 til 20.000 opgivet der jeg sidst ringede rundt for at finde et sted at forsikre min bil.


    /ask

  • Problemet er at det er vores første bil i dk....
    så den skal i konens navn. og hun er godt nok "ældre" (30 somre) men har ikke haft en bil i eget navn. så derfor er den lidt øv...


  • Det er desværre prisen i frankrig de lister og den er en forkert og for ny model desværre.


    men takker alligevel.
    :drink:

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Problemet er at det er vores første bil i dk....
    så den skal i konens navn. og hun er godt nok "ældre" (30 somre) men har ikke haft en bil i eget navn. så derfor er den lidt øv...


    Nå ja, og hvad så. I begynder bare at snakke om at flytte alle de andre forsikringer, og ringer og får tilbud fra andre på en samlet pakke.


    /ask

  • Samtidig kan du evt undersøge om der skulle være en rabatordning gennem fagforening eller arbejdsgiveren.


    Jeg har selv forsikring gennem Købstædernes Forsikring da de har en aftale med det firma jeg er ansat i. De var de klart billigste til min bilforsikring. Samtidig kom de til at placere mig et trin bedre end aftalt over telefonen så jeg startede yderligere ca. 1000 kr billigere end aftalt. Jeg har aldrig turde spørge om det var en fejl i tilfælde af at det var og de rettede det :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har kigget på det hele men der er ikke nogen hjælp at hente gennem arbejde osv.


    Og i og med vi ikke har boet i dk "fast" i mere end et år så har vi stadig ikke fået fikset forsikringer..... :oops:


    men det jeg stadig skal bruge er en ny pris i danmark på den fetter....
    Da de vil vide den før de kan lave en opstilling af forsikrings tilbud...



    Hygge

  • Hvis du har en bruger hos bilbasen kan du gå ind og se alle biler i det år de blev lanceret. feks. din da den lige blev smidt på markedet. Nu har jeg desværre ikke lige en bruger derinde og kan derfor ikke lige hjælpe, men det er bare lige et hint til folk der har :)


    ps. Man skal vidst have betalt for at kunne bruge det.