hvilken bil ville i helst eje ?

Originally posted by VDK
    I kommer med nogle rigtigt gode bud på drømmebilen, hvilket der også var i weekendens Sportscarevent på jyllandsringen. Stor opbud af Porscher, Ferrarier og nogle meget lækre Lamborghinier, hvoraf den ene var denne lækre Murcielago LP640, som for mig er drømmebilen:

http://alcoholic.dk/view.php?id=1972

Det bedste ved det var at den blev kørt til grænsen, imponerende især i forhold til den var på danske plader og dermed fra 5,5mio.

den er fame lækker (skulle bare være en anden farve)

• Kæft den er lækker Falsk! glæder mig til du gir en tur :P

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Macimuz

Yes, farven er ikke skide heldig :razz:

Sådan en SKAL være gul, baste :dance:

Farven har jeg ikke noget imod, men ville da klart vælge en anden hvis det var... men ellers en lækker bil...

Originally posted by AbeTis
    Kæft den er lækker Falsk! glæder mig til du gir en tur :P

Tak tak :)
    Ja nu skal jeg lige have den på plader.. suk.. syn, toldsyn, betale afgift, hente plader

Originally posted by Svan

Farven har jeg ikke noget imod, men ville da klart vælge en anden hvis det var... men ellers en lækker bil...

Synes nu også meget godt om farven, den er virkelig flot, især i virkeligheden :D

Originally posted by Falsk

Tak tak :)
    Ja nu skal jeg lige have den på plader.. suk.. syn, toldsyn, betale afgift, hente plader

Jaja. men så efter alt det der :D

-Friedrich Nietzsche-

Er vente tiden lang for at SKAT beregner afgiften ? - Eller var den måske beregnet.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Originally posted by Henrik-

Er vente tiden lang for at SKAT beregner afgiften ? - Eller var den måske beregnet.

Nej det er den ikke.
    Hvis man får lavet en forhåndsvurdering, så tager det lang tid, da de ryger nederst i bunken, så kan der gå 3 uger.
    Hvis man derimod får lavet syn og toldsyn først, så tager det et par dage.
    Lygterne skal desværre forbi sverige for at blive lavet om til venstrekørsel, hvilket tager en uges tid.

• UHHHH den gad jeg sku godt eje, men må nøjes med en gammel lettere rusten Opel Corsa Diesel lige nu, håber dog på og få god kendt et lån på mandag til køb af en Punto GT 1.4(turbo motor med 136hk)

• Ku' da godt "nøjes" med M5 - stationcar udgave, så der er plads til oppakning og unger ;)

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• [Blocked Image: http://www.chrisabraham.com/2008-bmw-m5-touring-estate-wagon-thumb.jpg]

Lige et billed af den, kommer hvis på marked 2008 sidst jeg læste, os lang tid siden. Men vel også på "tide" at de kom med den som svar på bla RS6.

|^|Dell Inspiron 6400

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

• :T :T :T andet har jeg sq ikke at sige til det Henrik-, med 500 hyper kan ungene fragtes i helvedes fart :roller: hvis man kommer for sent op :$

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

Originally posted by Henrik-
    [Blocked Image: http://www.chrisabraham.com/2008-bmw-m5-touring-estate-wagon-thumb.jpg]

Lige et billed af den, kommer hvis på marked 2008 sidst jeg læste, os lang tid siden. Men vel også på "tide" at de kom med den som svar på bla RS6.

tør slet ikke tænke på prisen for sådan en lækker fætter :D

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by X-Man
    Kryds lige fingre for mig og konen allesammen, for imorgen mellem kl.13 og 14 får vi svar på om vi kan låne til den nye bil :clap:

Held og lykke. :hb:

Hva ska i låne til ? :)

Kryds lige fingre for mig og konen allesammen, for imorgen mellem kl.13 og 14 får vi svar på om vi kan låne til den nye bil

Held o lykke , hvilken bil skal i have ? -

I Fredags fik jeg selv godkendt mit lån til en ny bil, og forsikringen har godkendt mig :clap: - Så nu kan jagten endelig gå igang.

|^|Dell Inspiron 6400

Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

Originally posted by AbeTis

tør slet ikke tænke på prisen for sådan en lækker fætter :D

En M5 sedan koster ihvertfald 1,8million, så mon ikke en touring kommer til at koste nogenlunde det samme. Desuden testede de bilen i det nyeste afsnit af Fifth gear, så skulle ikke undre mig at den kommer på markedet på sidstningen af sommeren i Dk.