hvilken bil ville i helst eje ?

  • kan jeg fornemme noget :offtopic:


    :roller: Lyseslukker

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by SproNx


    Hvad slipper du i forsikring for sådan en gryde, og står den i dit eget navn?


    Jeg giver små 9400,- i Ansvar og Kasko ( :D ) i mit eget navn.. Jeg er 20 og har haft bil i eget navn i 2 år..


    Hurra for Sønderjyske Forsikring =D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by SproNx


    Sådan er du bare født Lasse.. Kan du jo ikke gøre for :P


    Ordnung Muss Sein :razz:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • når i 2 så er færdige med at rygklappe hinanden, så var det såmænd bare at bemærkningen på ingen måder hører hjemme på dette forum, det havde intet med hvad du mente at gøre....der er ingen grund til at starte eller fortsætte flaming........det kan man sq logge ind på hol.dk og gøre hvis man vil.....og skulle vi så komme videre med topic istedet ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Syntes også at vi lige må få denne tråd på rette linie igen -


    Hvis jeg sku havde børn ville jeg nok vælge en RS4, eller denne vogn :


    [Blocked Image: http://www.japanerimport.dk/image.asp?id=66]


    En lækker Nissan Stagea med R34 styling - Motoren er den samme som i Skyline, så den skal bare op i hk så børnene kan blive leveret hurtigt :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • forestil dig den fart posten kunne komme ud med....sender du et forslag til postdanmark :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvilken bil skal så erstatte pakke bilen ? :))


    Men ja, RUF og Porche er sku lækre superbiler der er beregnet til og blive kørt dagligt.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    forestil dig den fart posten kunne komme ud med....sender du et forslag til postdanmark :D


    Ja, man ville vel nærmest ikke kunne nå at putte brevet i postkassen, før man pludselig ville stå ret desorienteret med tomme hænder midt i en røgsky og lugt af brændte dæk, og udbryde "What the f...?!" :boxed:


    :))


    Quote

    Originally posted by Henrik-
    Hvilken bil skal så erstatte pakke bilen ? :))


    Der ville ikke blive behov for pakkebiler, for der ville aldrig nå at hobe sig særligt meget post op rundt omkring. :crazyeyes:

  • De kunne måske bare have noget i den her stil stående på gule plader som backup, hvis der sku komme til o ligge lidt for mange pakker til deres RUF :


    http://www.bilgalleri.dk/html/…l.asp?ID=44688&ipc=146409


    Audi RS4
    550 hk 640 nm


    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/299879.jpg?16-04-2006%2015:56:00]


    Tror da egenlig jeg ville skifte branche så :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    når i 2 så er færdige med at rygklappe hinanden, så var det såmænd bare at bemærkningen på ingen måder hører hjemme på dette forum, det havde intet med hvad du mente at gøre....der er ingen grund til at starte eller fortsætte flaming........det kan man sq logge ind på hol.dk og gøre hvis man vil.....og skulle vi så komme videre med topic istedet ?


    Men det er da sjovt som du altid vil have det sidste ord ?? :$


  • Der kører en lignende Stagea rundt på fyn et sted..


    Monster fed bil, og nok min foretrukne hvis vi snakker Stationcar..


    Børn til skole på 1.33min :))

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    forestil dig den fart posten kunne komme ud med....sender du et forslag til postdanmark :D


    Nu hvor du flamer os, burde du tænke over dit :offtopic:


    Så slap lige af, det er jo Off Topic area :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.


  • Den er stadigvæk fed? :roller: Du skulle vel aldrig ha taget nogle billeder af den på gaden? :$

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty


    Nu hvor du flamer os, burde du tænke over dit :offtopic:


    Så slap lige af, det er jo Off Topic area :9xo


    derfor skal folk vel alligevel snakke pænt til hinanden.........


    min foretrukne stationcar ville nok være den gamle volvo 850 T5R i den specielle creme-gule version.....de burde vel snart være til at komme til for penge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by SproNx
    Men til alle dem der er helt væk i Skyline, så er der en her der er til at købe for mennesker ;)


    http://www.bilbasen.dk/Cars/Us….aspx?AdId=99337&source=2


    Klar til danske plader, men ja.. Find nogen der vil forsikre den ;)


    Det bliver meget svært tror jeg :roller: Eller tror jeg ikk, ved det bliver svært.


    Fed i hvid! :9xo Der mangler bare sorte flamer på den.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().