• Halløj gutter og gutinder. Jeg sad her til aften og færdig gjorde noget novelle agtigt værk. Pludseligt slog det mig, om der er nogen her inde der deler samme lidenskab som jeg selv - at skrive?
    Personligt får jeg det enormt godt, når jeg kan slippe hæmningerne og bare skrive. Selvfølgeligt skal jeg have noget på hjertet, men når dét sker - så kan jeg ikke stoppe igen. Det er bedre end at læse bøger.
    Nogle af jer der har det på samme måde?


    Hvad sprog skriver I på? Jeg kan godt lide at skrive på dansk, men også sjovt at få endnu mere udfordring og skrive på engelsk.


    Nu vi er igang, jeg leder efter et forum hvor man kan vise andre sine historier, essays, noveller osv og så få en kommentar, inspiration og hjælp. Nogen der kender til det?

  • Kan da godt finde på at skrive et digt også. Mest som supplement til fx ting jeg ligger ind på deviantart. Men det er ikke så tit.


    Som del af studiet læser jeg litteratur, og det er rigtig spændende og er en kæmpe inpiration.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless