Ja jeg er løbet tør for ideer til hvad jeg skal klædes ud som til sidste skoledag.
Følgende ting il jeg ikke være fordi andre er det.
Pige
Heppekors pige
Pusher
Sexy Nurse
Engel
Nogen idder? må gerne være sjovt eller en pige rolle
Ja jeg er løbet tør for ideer til hvad jeg skal klædes ud som til sidste skoledag.
Følgende ting il jeg ikke være fordi andre er det.
Pige
Heppekors pige
Pusher
Sexy Nurse
Engel
Nogen idder? må gerne være sjovt eller en pige rolle
Kylling fra Bamse og Kylling, det holder
Hvordan laver man sådan et kostume?
eller køber?
Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre
QuoteOriginally posted by Svan
Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre![]()
Det er en tradition på vores skole at alle SKAL klædes ud ellers får de flødeskum eller lignende vores viceskoleinspektør er lidt buttet og ham har vi valgt til at skulle klædes ud til undertøjsmodel
og vores klasselærer skal være kostumedame på en nudist strand
Jeg klædte mig ud som en gammel dame med noget tøj jeg havde købt i en genbrugsbutik, og masser af klam sminke (faktisk var det pigerne der nød at nusse om mig med at give mig sminke på så jeg klager ikke).
Om morgenen efter vi havde festet hele natten og inden vi skulle hente vores lærere for at klæde dem ud sad vi inde på gulvet hos vores lokale bager. Min bror kom ind efter noget morgenbrød og jeg sagde selvfølgelig "hej". Han kiggede, fik fremstammet et "hej", købte sit brød og skyndte sig ud
- Anders
QuoteOriginally posted by dna
Jeg klædte mig ud som en gammel dame med noget tøj jeg havde købt i en genbrugsbutik, og masser af klam sminke (faktisk var det pigerne der nød at nusse om mig med at give mig sminke på så jeg klager ikke).
Om morgenen efter vi havde festet hele natten og inden vi skulle hente vores lærere for at klæde dem ud sad vi inde på gulvet hos vores lokale bager. Min bror kom ind efter noget morgenbrød og jeg sagde selvfølgelig "hej". Han kiggede, fik fremstammet et "hej", købte sit brød og skyndte sig ud
- Anders
nååre ja kunne være jeg lige skulle overveje det
og det med pigerne er også fixet, de har allerede tilbudt mig at sminke mig som pige
QuoteOriginally posted by Jacorik
nååre ja
kunne være jeg lige skulle overveje det
og det med pigerne er også fixet, de har allerede tilbudt mig at sminke mig som pige
Ja, der er et eller andet der tiltaler mig ved at blive nusset om af en flok søde piger en helt nat igennem
- Anders
QuoteOriginally posted by Svan
Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre![]()
Hold da op med at være så sart Det er da mega grinern at klæde sig ud til sådan noget
hehe... Vi har fået vand etc. alle de andre år nu er det vores tur
Jeg overvejer måske at klæde mig ud som ægte nørd/dengse, med midterskildning og vandkæmmet hår.
Tager mit arbejdstøj på og imiterer en børnearbejder..
QuoteOriginally posted by DeH
Tager mit arbejdstøj på og imiterer en børnearbejder..
hahaha
ja jeg klæder mig skam IKKE ud på min sidste skoledag som der er her den 27 juni skulle jeg gerne mene og så skal alle de gamle dælme ha kamp til stregen i lasergame og så den allersidste dag får de de gamle bank i rundbold
klæd dig dog ud som en djævel, nu hvor det ikke må være en engel, og så skal du bare være ond over for alle de mindre klasser
Ellers ville jeg have klædt mig ud som nogen fra Casper og Mandrilaftalen, der er meget god inspiration hvis det er noget man kan lide
Klæd dig ud som bums, pirat eller playboy-bunny. :hb: Evt. en blanding af alle 3, hvis du vil have opmærksomhed.
Klæd dig ud som en mus og kast ost efter børnene i stedet for karameller.
Hvad med alkoholiker ? - Så er det vel tilladt at rende runde med en bajer i hånden
Bums er også et bud ... Så slipper du får at sætte håret den morgen
Eller hvad med politiker ? - Så kan du rende rundt hele dagen og lyve folk op i ansigtet
Hov ... sygeplejeske ... Så kan du runde rundt og spørge pigerne om du må tage deres temperatur
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Hvad med alkoholiker ? - Så er det vel tilladt at rende runde med en bajer i hånden
Eller hvad med politiker ? - Så kan du rende rundt hele dagen og lyve folk op i ansigtet
Hov ... sygeplejeske ... Så kan du runde rundt og spørge pigerne om du må tage deres temperatur
God ide
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
Det skal to af mine venner være
Det er bare latterligt vi ikke må bruge barberskum på vores skole
Inspektøren begrunder det med: "Det svier i øjnene", hvad sker der!?