Udklædning til sidste skoledag?

• Ja jeg er løbet tør for ideer til hvad jeg skal klædes ud som til sidste skoledag.
    Følgende ting il jeg ikke være fordi andre er det.

Pige
    Heppekors pige
    Pusher
    Sexy Nurse
    Engel

Nogen idder? må gerne være sjovt eller en pige rolle :))

• Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre :D :evil:

Originally posted by Svan
    Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre :D :evil:

Det er en tradition på vores skole at alle SKAL klædes ud ellers får de flødeskum eller lignende :) vores viceskoleinspektør er lidt buttet og ham har vi valgt til at skulle klædes ud til undertøjsmodel :)) og vores klasselærer skal være kostumedame på en nudist strand :D

• Jeg klædte mig ud som en gammel dame med noget tøj jeg havde købt i en genbrugsbutik, og masser af klam sminke (faktisk var det pigerne der nød at nusse om mig med at give mig sminke på så jeg klager ikke).
    Om morgenen efter vi havde festet hele natten og inden vi skulle hente vores lærere for at klæde dem ud sad vi inde på gulvet hos vores lokale bager. Min bror kom ind efter noget morgenbrød og jeg sagde selvfølgelig "hej". Han kiggede, fik fremstammet et "hej", købte sit brød og skyndte sig ud :clap:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna
    Jeg klædte mig ud som en gammel dame med noget tøj jeg havde købt i en genbrugsbutik, og masser af klam sminke (faktisk var det pigerne der nød at nusse om mig med at give mig sminke på så jeg klager ikke).
    Om morgenen efter vi havde festet hele natten og inden vi skulle hente vores lærere for at klæde dem ud sad vi inde på gulvet hos vores lokale bager. Min bror kom ind efter noget morgenbrød og jeg sagde selvfølgelig "hej". Han kiggede, fik fremstammet et "hej", købte sit brød og skyndte sig ud :clap:

- Anders

nååre ja :) kunne være jeg lige skulle overveje det :)) og det med pigerne er også fixet, de har allerede tilbudt mig at sminke mig som pige :D

Originally posted by Jacorik

nååre ja :) kunne være jeg lige skulle overveje det :)) og det med pigerne er også fixet, de har allerede tilbudt mig at sminke mig som pige :D

Ja, der er et eller andet der tiltaler mig ved at blive nusset om af en flok søde piger en helt nat igennem :$

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by Svan
    Skal i virklig klædes ud?? Jeg klæder mig ikke ud, jeg skal stå for noget sang halløj og så sprøjte flødeskum etc. ud over de andre :D :evil:

Hold da op med at være så sart :D Det er da mega grinern at klæde sig ud til sådan noget ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Jeg overvejer måske at klæde mig ud som ægte nørd/dengse, med midterskildning og vandkæmmet hår.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• ja jeg klæder mig skam IKKE ud på min sidste skoledag som der er her den 27 juni skulle jeg gerne mene og så skal alle de gamle dælme ha kamp til stregen i lasergame og så den allersidste dag får de de gamle bank i rundbold

• klæd dig dog ud som en djævel, nu hvor det ikke må være en engel, og så skal du bare være ond over for alle de mindre klasser :evil:
    Ellers ville jeg have klædt mig ud som nogen fra Casper og Mandrilaftalen, der er meget god inspiration hvis det er noget man kan lide :P

• Hvad med alkoholiker ? - Så er det vel tilladt at rende runde med en bajer i hånden :))

Bums er også et bud ... Så slipper du får at sætte håret den morgen :))

Eller hvad med politiker ? - Så kan du rende rundt hele dagen og lyve folk op i ansigtet :))

Hov ... sygeplejeske ... Så kan du runde rundt og spørge pigerne om du må tage deres temperatur :$

Originally posted by GrillRotten
    Hvad med alkoholiker ? - Så er det vel tilladt at rende runde med en bajer i hånden :))

Bums er også et bud ... Så slipper du får at sætte håret den morgen :))

Eller hvad med politiker ? - Så kan du rende rundt hele dagen og lyve folk op i ansigtet :))
    Hov ... sygeplejeske ... Så kan du runde rundt og spørge pigerne om du må tage deres temperatur :$

God ide :))

• Det skal to af mine venner være ^^

Det er bare latterligt vi ikke må bruge barberskum på vores skole :S

Inspektøren begrunder det med: "Det svier i øjnene", hvad sker der!?

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB