Jeg er helt klart med! Ikke mindst fordi det ser ud som om, der er mange der syntes det er en god ide

Forslag: MMORPG-sektion på Tweak.dk
-
-
Jeg syntes også dette er en meget god ide
en kategori der hedder MMO/MMORPG så WoW, og så alle de andre spil også får noget plads udover Off Topic.
Om der så kun skal være en "Generel" i hver af disse, det kan tiden jo kun vise om der er behov for, men at få en sektion for hvert spil ligesom WoW er en superb ide (Jo superb)Samtidig, så er der et nyt MMO spil som jeg ser meget frem til, nemlig Hellgate London, men da http://www.hellgatelondon.com ikke er opdateret ordenligt i forhold til visse interviews med dem der laver spillet, så tænkte jeg lige at jeg ville starte en ny tråd i Off Topic, så man kunne poste news, og se om det var et spil der måske også ville kunne komme ind i denne forhåbentligt MMO sektion
Men en super ide du fik Berleburg
-
Originally posted by Zlinky
Rigtig god idé!Håber Martin overvejer dette kraftigt.
fordi han overvejer og til der sker noget tar meeget lang tid den mand er totalt doven
-
Jeg syntes også det er en rigtig god idé!
Syntes så også at alle andre mmorpg spil ligger i skyggen af WoW! Og det kan godt være træls!
Som f.eks. Silkroad som er et VILDT godt spil, og gratis! både at spillle og downloade!
-
Kigger aldrig i WoW-sektionen da spillet aldrig rigtig fangede mig. Hvis der er et generelt ønske om det støtter jeg gerne op om det uden, at jeg selv vil bruge det.
-
Lyder bestemt som en god idé
Mit "underforslag" vil så være at man tage de største titler som subforums, og derefter har et enkelt subforum til de mindre spil
-
Originally posted by Aerial
Lyder bestemt som en god idéMit "underforslag" vil så være at man tage de største titler som subforums, og derefter har et enkelt subforum til de mindre spil
Det lyder også som det jeg tænkte på da jeg så dette.
men helt sikkert en Genial ide at have et mmo forum, og så smide wow osv andre mmo spil ind under som subs..
-
Bliver det egentligt til noget?
eller har folk allerede glemt det
-
sys også at WoW forummet skal laves om til et MMO forum, måske med et par underforummer hvor man evt. specifikt kan få hjælp til sit crafting og andet.
Har aldrig brugt WoW forummet, da spillet fangede mig i 2 dage, hvorefter det var røvkedeligt (samme omgang som alle andre MMORPGs på markedet)
Desuden er der jo også et par MMOs der er ved at komme op på siden af WoW hvad angår brugere, Second life for eksempel.
MMO spil skal klart have deres eget forum, hvor WoW og de andre store drenge kan blive undesektioner eller noget. IMO er det ikke fair at ET (ret råddent spil IMO) spil får en hel sektion for sig selv.
desuden skal det jo være muligt for alle at få hjælp til de spil de spiller, om det er EQ, FFXI eller andet de spiller.
-
Man kunne jo lave en afstemning, så man kunne se hvad tweak brugerne spiller, og så lave en sticky i hoved MMO forumet med links til forumer for de forskellige spil
F.eks. evefan.dk for dem der spiller eve-online osv.. Men ja, kunne være rat hvis der var lidt andet end WoW sektionen, for spil og programmer er lidt uoverskuelig
-
Det er nu i skal komme med forslag til under kategorier
WoW forumet er blevet omdøbt til spil sektion, og wow er kommet med som under forum.
-
- Lord of the Rings Online
- Everquest (1 og 2)
- Guild Wars
- City of Heroes/Villains
- EVE Online
- Dark Age of Camelot- Age of Conan
- Warhammer
- Darkfall- Diverse Online (Travian etc. - browser-spil)
-
Synes også det er bedre fordi det kun er en eller 2 som holder gang i wow sektionen, resten svarer bare på trådene som de 2 andre skriver.
-
Originally posted by Berleburg
- Lord of the Rings Online
- Everquest (1 og 2)
- Guild Wars
- City of Heroes/Villains
- EVE Online
- Dark Age of Camelot- Age of Conan
- Warhammer
- Darkfall- Diverse Online (Travian etc. - browser-spil)
enig..
det er kun MMO spil, meneftersom den den hedder spil sektion så skal der vel også være plads til alle andre spil som der brug for hjælp til ?? eller bliver det under Spil&Programmer.
ellers skal den hedde MMO sektion.. eller lign
-
Originally posted by Firedog
enig..
det er kun MMO spil, meneftersom den den hedder spil sektion så skal der vel også være plads til alle andre spil som der brug for hjælp til ?? eller bliver det under Spil&Programmer.
ellers skal den hedde MMO sektion.. eller lign
Havde egentlig tænkt det som at andre spil også kunne have en sektion her
hvor spil & programmer så blev spørgsmål om alt andet
-
Originally posted by Martin
Havde egentlig tænkt det som at andre spil også kunne have en sektion her
hvor spil & programmer så blev spørgsmål om alt andet
ok helt i orden
så er det måske smart at smide ind nogle få Store spil der bliver spillet og så Smide Diverse ind?
-
Originally posted by Firedog
ok helt i orden
så er det måske smart at smide ind nogle få Store spil der bliver spillet og så Smide Diverse ind?
Ja det er jo nu i skal komme med forslag.
De kategorier der så ikke rigtig bliver brugt bliver nedlagt løbende.
-
Så vil jeg gerne have lov, at komme med et udbyggende forslag.
Lav på første side af sektionen en liste af populær-spil. Dvs. man har direkte og hurtig adgang til spil, der spilles af et rigtig stort publikum. Derudover, laver man så underfora, hvor hver kategori er en genre af spil. Fx RTS, RPG, FPS osv.
Det kunne fx komme til at se ud som følger:
--Hovedmenu--
_Counter Strike
_Half-Life
_World of Warcraft
(m.fl?)
_Sub-kategorier
_MMORPG (med følgende beskrivelse: Massive Multiplayer Online Roleplaying Game)
_RTS (med følgende beskrivelse: Real-time Strategy)
_RPG (med følgende beskrivelse: Roleplaying Game)
_FPS (med følgende beskrivelse: First-person Shooter)
(osv.) -
hvad er de 10-15 mest populære spil for tiden?
-
Som udbygning af min forrige post, kunne man omdøbe det nuværende "Spil & Programmer" forum til: "Software og Programmer" e.lign. Så stemmer det også mere overens med at der ovenover er noget der hedder "Hardware og tilbehør". Samtidig vil der ikke være konflikt mellem dette forum, og så det nyoprettede "spil sektion".
Mht. de mest populære spil for tiden...uha..
World of Warcraft
Counter Strike (både 1.6 og Source)
Battlefield (både 1942, 2 og 2142)
Command & Conquer (alle version og især den nye "3")
Star Craft 2(ikke udkommet, men en MEGET stor titel)
HaloMen det er faktisk umiddelbart dem jeg kan komme op.
Når der er tale om, at disse spil skal vises på forsiden, synes jeg det er meget væsenligt, at det er spil som vil trække mange mennesker til. Ellers mener jeg ikke, at pladsen på forsiden og med et helt forum også, er retfærdiggjort. Vil også helst se, at der ikke blot kommer en masse fora, der ender i komplet inaktivitet.
Derfor synes jeg også, at idéen om et forum med genre som kategori er tilstrækkelig. Den vil kunne indeholde alle de andre titler. Så der vil stadig være "orden" i det.